beantwoord

4G naar 3G telefoon

Hallo forum,

Ik heb recent een 4G abonnement aangeschaft bij Tele2, maar mijn telefoon (iPhone 6) is op dit moment weg voor reparatie. Vandaag gaat mijn abonnement in en ik gebruik op dit moment een iPhone 4 ter vervanging, maar deze kan helaas geen 4G gebruiken. Ik heb de fair policy gelezen van Tele2, maar kan ik dit blijven gebruiken tot ik mijn oude telefoon weer terug heb, of word ik dan geblokkeerd?
Vriendelijk dank voor antwoorden.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 30 mei 2017, 11:39

Hoi tijmenstor,

Je geeft aan dat je abonnement vandaag ingaat, dat betekent dat je je 4G toestel nog niet op ons netwerk hebt gebruikt. Aangezien het andere toestel niet geschikt is voor 4G zal je een waarschuwing krijgen met betrekking tot een blokkade van de diensten. Vanaf het moment dat je de SMS hebt ontvangen duurt het nog 7 dagen voordat de blokkade daadwerkelijk actief wordt. Zodra je je telefoon weer kunt gebruiken dan is dit direct zichtbaar in onze systemen en zal een eventuele blokkade er af worden gehaald.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt vanzelf een waarschuwing sms. Met een Iphone4 maak je namelijk geen gebruik van het Tele2 netwerk en dat kan niet met jouw abonnement. Je moet dus een 4g telefoon te pakken zien te krijgen maar beter,zo snel mogelijk je eigen telefoon weer terug. Zolang je die waarschuwings sms niet krijgt blijft het allemaal werken.
eric schreef:

Je krijgt vanzelf een waarschuwing sms. Met een Iphone4 maak je namelijk geen gebruik van het Tele2 netwerk en dat kan niet met jouw abonnement. Je moet dus een 4g telefoon te pakken zien te krijgen maar beter,zo snel mogelijk je eigen telefoon weer terug. Hopenlijk is het een eenvoudige reparatie.

Het zal waarschijnlijk nog anderhalve week duren, het is dus in principe niet echt mogelijk om in de tussentijd gewoon 3G te gebruiken?
Reputatie 4
Badge
Hoi tijmenstor,

Je geeft aan dat je abonnement vandaag ingaat, dat betekent dat je je 4G toestel nog niet op ons netwerk hebt gebruikt. Aangezien het andere toestel niet geschikt is voor 4G zal je een waarschuwing krijgen met betrekking tot een blokkade van de diensten. Vanaf het moment dat je de SMS hebt ontvangen duurt het nog 7 dagen voordat de blokkade daadwerkelijk actief wordt. Zodra je je telefoon weer kunt gebruiken dan is dit direct zichtbaar in onze systemen en zal een eventuele blokkade er af worden gehaald.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.