beantwoord

4g mobiel

• 25 maart 2019
  • 6 reacties
  • 307 x bekeken

Al een paar dagen heb ik geen 4 g. Ik heb geen idee hoe dit kan. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 26 maart 2019, 14:31

Hallo,

Het klopt wat Eric zegt, een iPhone5 is niet geschikt voor ons 4G netwerk. Een overzicht met geschikte toestellen vind je hier

Tele2 is een 4G only provider, houd er rekening mee dat wanneer je geen geschikt 4G toestel gebruikt we je mogelijk afsluiten van ons netwerk.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat voor toestel heb je? Al een keer gerestart? En is dit overal, of bijvoorbeeld alleen bij jou thuis.
Ik heb een iPhone 5. Tel al gerestart. Nergens heb ik 4g.
Reputatie 7
Badge +4
Iphone 5 ondersteund niet de juiste frequenties voor het Tele2 netwerk. (800 mhz ontbreekt) je kunt hier dus geen landelijk 4G van Tele2 mee ontvangen.
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Het klopt wat Eric zegt, een iPhone5 is niet geschikt voor ons 4G netwerk. Een overzicht met geschikte toestellen vind je hier

Tele2 is een 4G only provider, houd er rekening mee dat wanneer je geen geschikt 4G toestel gebruikt we je mogelijk afsluiten van ons netwerk.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Heb je hier nog vragen over Emmewendy, let me know!

Gr. Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer van je heb ontvangen ga ik het topic sluiten. Indien je nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen.

Groet Petra