beantwoord

4G is veel langzamer dan beloofd.

• 11 juli 2017
  • 5 reacties
  • 174 x bekeken

Hallo,

Ik heb deze week 4G SIM ONLY UNLIMITED gekocht en ik heb de sim vandaag geactiveerd. In de FAQ van Tele2 staat dat de gemiddelde snelheid van 4G 40 mbps is, maar is heb slechts 5 mbps.
Wel vreemd, dat ik maar 1/8 van de gemiddelde snelheid heb, terwijl ik gewoon in een gedekt gebied zit volgens de dekkingskaart. Ben erg teleurgesteld. Komt dit doordat het 4g net nieuw is of is dit een foutje?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 juli 2017, 09:51

Hoi hondenhotelnumero13,

De snelheid van het internet is afhankelijk van verschillende factoren, bijvoorbeeld de drukte op het netwerk, je telefoon en de locatie waar je je bevindt. Ik adviseer je in ieder geval je internetinstellingen op je telefoon te controleren. Heb je ook al eens geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te proberen?

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi hondenhotelnumero13,

De snelheid van het internet is afhankelijk van verschillende factoren, bijvoorbeeld de drukte op het netwerk, je telefoon en de locatie waar je je bevindt. Ik adviseer je in ieder geval je internetinstellingen op je telefoon te controleren. Heb je ook al eens geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te proberen?

Mark
Hallo,

Het toestel dat ik gebruik is eigenlijk speciaal gemaakt voor 4G. De locatie is dus volgens de dekkingskaart goed. En ik heb zelfs 's nachts geprobeerd, maar dan is hij niet sneller, dus het licht denk ik ook niet aan de drukte. En daarnaast heb ik verschillende instellingen uitgeprobeerd, maar deze helpen niet.

Maar ik zal proberen om de simkaart in een ander toestel te doen.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien eens gaan proberen in Wierden?
https://gathering.tweakers.net/forum/insert_bookmark/1582154/51862243

Maar even zonder dollen, wat voor toestel heb je dan precies, is het wel een CAT6 uitvoering t.b.v. 4G advanced?
Reputatie 4
Badge
Hoi hondenhotelnumero13,

Helaas hebben we niets meer van je gehoord, ondervind je nog steeds problemen met de verbinding?

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi hondenhotelnumero13,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Daarom sluit ik nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark