beantwoord

4G is nu H+

  • 7 september 2018
  • 1 reactie
  • 521 x bekeken

Op mijn vorige telefoon ( Samsung Galaxy A5 2017 ) Had ik een tele2 abonnement. Nu ben ik overgestapt naar de Samsung Galaxy A5 2018 en inplaats van 4G staat er nu H+. Heeft iemand een oplossing.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 7 september 2018, 19:20

Probeer de internet instellingen te controleren.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?pagina=device/samsung/galaxy-a5-2017-android-oreo/troubleshooter/troubleshooter/internet-en-netwerkdekking
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Probeer de internet instellingen te controleren.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?pagina=device/samsung/galaxy-a5-2017-android-oreo/troubleshooter/troubleshooter/internet-en-netwerkdekking