beantwoord

4G in het buitenland

• 3 februari 2018
  • 27 reacties
  • 10746 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Daar kun je ook onbeperkt data nemen met 100 belminuten voor 20 euro, wat bij tele2 niet eens kan. Scheelt ook al 5 euro per maand.

Ook is 15GB geen onbeperkt data, dat ze dat nog onbeperkt durven te noemen... Ja op 64kbps snelheid na een dag of twee.

Maar goed, zoals @pipodeclown zegt, de voordelen van een vrije markt is dat je kan kiezen wat het beste voor je is, ik heb nu 10GB EU bundel met 4G, en heb geen KB van gebruikt, dus dat probleem zou mij niet tegen houden om straks weer bij Tele2 te gaan.

Vroeger vonden ze bij die club 2GB al onbeperkt, nu 15GB. Dat is echt niet meer van deze tijd. Daarnaast is het vergelijken van providers met en zonder eigen netwerk ook geen reële vergelijking.

Ik vergelijk prijs en kwaliteit. Wat maakt het uit of het een eigen netwerk is? Dat eigen netwerk van tele2 is ook niet alles. Bovendien is de klantenservice van tele2 ver te zoeken.Om dat in te zien hoef je alleen het forum maar door te lezen.
Reputatie 7
Badge +1

Ik vergelijk prijs en kwaliteit. Wat maakt het uit of het een eigen netwerk is? Dat eigen netwerk van tele2 is ook niet alles. Bovendien is de klantenservice van tele2 ver te zoeken.Om dat in te zien hoef je alleen het forum maar door te lezen.

Een provider met eigen netwerk kan soms sneller dingen vaststellen/nazoeken omdat het hun eigen netwerk is. Providers zonder eigen netwerk moeten dit via een andere provider (de netwerkbeheerder) opvragen.
15GB vergelijken met onbeperkt is niet hetzelfde, maar zoals gezegd is er voor iedereen wel keuze in de markt. Veel plezier bij je nieuwe provider.