beantwoord

4G in EU anno 2021

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 827 x bekeken

Beste leden,

 

Ik heb momenteel een Tele2 abonnement maar ga op zeer korte termijn een simonly uitkiezen ergens. Verbinding in Nederland was prima maar in het buitenland was ik zeer teleurgesteld over het onbreken van een 4G verbinding, waardoor oa Ingress  spelen daar vrijwel onmogelijk was. In Belgie en Frankrijk had ik ook regelmatig last van spotify dat werd onderbroken tijdens het autorijden.

 

Nu zit ik sinds 6 januari op een nieuw tele2 netwerk (t-mobile denk ik) en ik vroeg mij af of het daarmee wel mogelijk is om 4g te krijgen in het buitenland. Met name 4g in Belgie en Duitsland vind ik toch wel belangrijk. Helaas door Corona kan ik nu niet uitgebreid mijn verbinding in het buitenland gaan testen, maar in de (nabije) toekomst ben ik wel van plan om weer de grens over te gaan dus vandaar dat ik hier kom informeren.

 

Alvast bedankt

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door thedoctor 17 February 2021, 23:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Op ‘t nieuwe netwerk heb je in tenminste alle EU landen ook 4G, ik kan inmiddels uit ervaring zeggen dat je prima kan ingressen in Duitsland op 4G. Die anomaly in Belgie was sowieso fubar, nog los van je internetverbinding

Reputatie 7

Ja, na de migratie heb je ook 4G in het buitenland waar dat aangeboden wordt. Meer hierover lees je hier https://www.tele2.nl/bijnazover

Ok top!

 

Bedankt voor jullie reacties.