beantwoord

4G geactiveerd, toch 3G willen gebruiken

• 2 november 2015
  • 3 reacties
  • 175 x bekeken

Reputatie 3
Zoals ik al eerder op het forum aangaf heb ik een tweeejarig abo met telefoon die werkt met 4G. Vanwege de idioot kleine meegeleverde bundel, heb ik een sim-only van een andere provider in de Tele2 telefoon (bundels van tele2 waren te duur). Nu wil ik de Tele2 sim als reserve in een andere telefoon zetten, die ook 4G heeft. Ik heb echter 4G uitgezet in die telefoon. Moet ik nu wéér roaming aanzetten vanwege T-mobile? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?????

Dus met "het nieuwe systeem" van Tele2 blijf ik aan T-mobile vastzitten?
icon

Beste antwoord door karin 2 november 2015, 14:54

Hoi Manolis

Ja voor 2/ 3G blijf je bij Tele2 helaas gebruik maken van het T-Mobile netwerk.
Overigens hoef je bij de meeste telefoons al niet meer te roamen.
Gewoon even uitproberen!
Je blijft inderdaad vastzitten aan T-Mobile voor 3G tot je eventueel kunt overstappen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hoi Manolis

Ja voor 2/ 3G blijf je bij Tele2 helaas gebruik maken van het T-Mobile netwerk.
Overigens hoef je bij de meeste telefoons al niet meer te roamen.
Gewoon even uitproberen!
Je blijft inderdaad vastzitten aan T-Mobile voor 3G tot je eventueel kunt overstappen.
Reputatie 3
Tja, met het toestel dat ik bedoel moet dat helaas dus wel. Maar ik wil alleen dat nummer in stand houden, dus ik schakel data op die telefoon wel helemaal uit. Over anderhalf jaar stap ik over.

En dan lees ik weer die onzinnige opmerkingen over nieuwe scherpe prijzen..... ja in Kazachstan........ Eigenlijk wil ik liever hier blijven.
Er is wel iets aan de gang hoor met de prijzen. Ik las over onbeperkt data en bel bundels voor 30 euro per maand die een provider nu a aanbied.
En maandelijks opzegbaar!
Dus wie weet wat Tele2 .gaat doen .....
Ik denk dat er wel iets gaat gebeuren met de prijzen en als er een schaap etc.