beantwoord

4G en iPhone 4s

• 14 februari 2016
  • 2 reacties
  • 767 x bekeken

Ik heb een iPhone 4s en zou graag willen overstappen van prepaid naar sim only. Ik heb gelezen dat 4G-internet niet op een iPhone 4s kan, kan ik met een 4G-abonnement dan wél 3G ontvangen, of krijg ik dan helemaal geen internet?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 16 februari 2016, 14:25

Hoi suuspluus,
De iPhone 4s werd voor het eerst uitgebracht in oktober 2011.
4G netwerken waren toen nog zeer schaars, of niet bestaand in veel landen.
Ook hadden de telefoons in die tijd nog niet de benodigde hardware om 4G te kunnen ontvangen.
3G is wel te gebruiken, en hier hebben we dan ook goede dekking voor, maar 4G is wel echt een stuk sneller en werkt zo veel fijner.

Wij adviseren je dan ook om een nieuwere iPhone (5s, 6, 6s) te nemen om optimaal te kunnen genieten van 4G van Tele2.
Wil je per se simonly, dan kan je inderdaad meteen 4G krijgen, mits je het juiste toestel hebt om dit te ontvangen.
Persoonlijk zou ik zeggen, sluit een abonnement met toestel af zodat je direct gebruik kan maken van ons 4G-netwerk.
Alle toestellen die wij aanbieden op onze site zijn 4G-ready voor ons netwerk.
Hier kan je alles vinden: Shop - Tele2 Mobiel

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een 4g simonly afsluit dan krijg je ook gewoon 3G. Het voordeel is ook dat als je in de toekomst toch een 4G telefoon krijgt je ook direct 4G hebt! Dus geen extra kosten of migratie meer.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi suuspluus,
De iPhone 4s werd voor het eerst uitgebracht in oktober 2011.
4G netwerken waren toen nog zeer schaars, of niet bestaand in veel landen.
Ook hadden de telefoons in die tijd nog niet de benodigde hardware om 4G te kunnen ontvangen.
3G is wel te gebruiken, en hier hebben we dan ook goede dekking voor, maar 4G is wel echt een stuk sneller en werkt zo veel fijner.

Wij adviseren je dan ook om een nieuwere iPhone (5s, 6, 6s) te nemen om optimaal te kunnen genieten van 4G van Tele2.
Wil je per se simonly, dan kan je inderdaad meteen 4G krijgen, mits je het juiste toestel hebt om dit te ontvangen.
Persoonlijk zou ik zeggen, sluit een abonnement met toestel af zodat je direct gebruik kan maken van ons 4G-netwerk.
Alle toestellen die wij aanbieden op onze site zijn 4G-ready voor ons netwerk.
Hier kan je alles vinden: Shop - Tele2 Mobiel

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.
Vriendelijke groet,
Ben