beantwoord

4g duurt zo lang

• 10 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 294 x bekeken

toen ik mn aankoop deed.
s5 plus werd me snel 4g beloofd maar, 4 maanden later heb ik nog steeds niks. Sorry hoor maar ik begrijp hier niks van. ik woon in het dekkingsgebied. En begrijp er geen zak van waarom ik nog geen 4g heb.
icon

Beste antwoord door hermanhaasnoot 11 oktober 2015, 15:29

Hallo,

Volgens de betrouwbare website van 4Gmasten.nl heeft Tele2 per 10 Oktober 2015 al 2810 4G-antennes geaktiveerd in Nederland.

Vodafone heeft 3546 van die 4G-antennes aanstaan. En KPN heeft de meeste werkende 4G antennes. Namelijk 4591 werkende 4G-antennes.

Overzicht 4G antennes Tele2 - 10 oktober 2015

Tele2 rolt zijn 4G netwerk nog steeds op een behoorlijk tempo uit, ruim 140 nieuwe locaties erbij, waarbij bijna elke locatie voorzien wordt van 800 en 2600 MHz.

Overzicht van Tele2 4G - antennes per 10 Oktober 2015

Frequentie Aantal locaties Wijziging tov de vorige keer
800 MHz . 1487 . +143
2600 MHz . 1323. +124
Totaal . 2810 werkende 4G antennes in Nederland.

Rond deze tijd heeft T-Mobile ook landelijk 4G-dekking in Nederland.

Cijfers over hoeveel procent van de klanten door Tele2 zijn overgezet naar haar 4G-systemen zijn niet beschikbaar.
Tele2 is daar al zeven maanden mee bezig.

Succes!

Herman Haasnoot
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Als nieuwe klant krijg je pas 4G als de bestaande klanten 4G hebben en ik ben al meer dan 2,5 jaar klant, maar nog steeds geen 4G.
Helaas zwijgt Tele2 in alle toonaarden en snappen ze niet dat de klanttevredenheid hard achteruit holt.
ja dat weet ik ook maar dan moeten ze geen rare beloften doen
Reputatie 7
Badge +5
Dat is onjuist Michiell, er zijn acties waar nieuwe klanten met 4G de winkel uit lopen.
Ook zijn er al velen overgezet die ná maart 2015 een abbo bij Tele2 hebben afgesloten.
Dat is onjuist Michiell, er zijn acties waar nieuwe klanten met 4G de winkel uit lopen.
Ook zijn er al velen overgezet die ná maart 2015 een abbo bij Tele2 hebben afgesloten.

Dat is tegenstrijdig met de informatie zoals Tele2 deze op de site heeft staan.
Ik heb besloten niet langer te wachten. Iets minder dan een maand en ik heb 4G, maar dan bij een andere provider.
dat zou een goeie zijn ik zit alleen vast aan mn abbo + telefoon
Reputatie 7
Badge +5
Dat is tegenstrijdig met de informatie zoals Tele2 deze op de site heeft staan.
Vertel wat nieuws ;)
Goede keus om jezelf niet langer aan het lijntje te laten houden tot ergens halverwege 2016.
Dan weet je het vast Willem, tussen nu en ergens volgend jaar ben jij aan de beurt, robots beloven niets, die voeren alleen opdrachten uit.
@bombarie thx
Het duurt mij ook allemaal wel wat lang. Ik ben al ruim 2 jaar abonnee, de eerste, ongeveer 2 jaar heb ik hier prima van genoten met mijn iphone 5 (waarbij het overigens ook niet mogelijk is om 4G mee te ontvangen). Ongeveer in de tijd dat 4G beschikbaar kwam voor bestaande klanten heb ik de iphone 6 los gekocht, niet wetende dat het 4G netwerk voor mij nooit vrij zou komen omdat ik mijn abonnementje voor de iphone 5 had lopen. Lekker kut maar eigen schuld? Voordat mijn abonnement eind september afliep ben ik natuurlijk een aantal keren gebeld door de klantenservice om mijn abonnement te verlengen, waarop ik bij het tweede telefoontje toevallig geen zak te doen had en bleef hangen. Mij werd verteld dat ik mijn abonnement online moest verlengen en een nieuwe simkaart moest aanvragen om zo, wanneer het nieuwe abonnement zou ingaan ik direct 4G zou ontvangen. Afijn.

Nu ben ik bijna 3 contractmaanden verder en kreeg ik gistermiddag ineens een sms dat ik mocht gaan genieten van 4G en we zoals normaal lekker contact gaan houden. Dus ik ga, natuurlijk als een kind zo blij zoeken naar de instellingen om 4G in te schakelen, maar natuurlijk is 4G nergens te vinden en niet te ontvangen.

Tot slot wil ik kwijt dat ik het gevoel heb dat ik een heel boek heb getypt en ik hoop dat het een beetje prima in elkaar geflanst is zo na 't kroegen, of ik ben gewoon een zuurpruim, maar als ik nog even snel naar boven scroll om te kijken waarom ik uberhaupt de moeite neem om te typen, ik heb ook een hekel aan die valse beloftes. Een oude klant is een bedorven klant ofzo?

Groetjes en welstrusten.
Reputatie 7
Badge +5
1 troost Jipke, al die 4G beloftes zijn ook in de kroeg ontstaan en een beetje in elkaar geflanst op de 4G pagina.
Je scrolt je het apelazarus van de ene mits (dit of dat) naar de andere mits (dit of dat)
Klanten zijn allang 4G ready, voorspelling Tele2...zomer 2016 is de uitrol klaar. (was voorjaar 2016)
Yeah right, klein Tele2 detail, de zomer loopt tot de herfst.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Volgens de betrouwbare website van 4Gmasten.nl heeft Tele2 per 10 Oktober 2015 al 2810 4G-antennes geaktiveerd in Nederland.

Vodafone heeft 3546 van die 4G-antennes aanstaan. En KPN heeft de meeste werkende 4G antennes. Namelijk 4591 werkende 4G-antennes.

Overzicht 4G antennes Tele2 - 10 oktober 2015

Tele2 rolt zijn 4G netwerk nog steeds op een behoorlijk tempo uit, ruim 140 nieuwe locaties erbij, waarbij bijna elke locatie voorzien wordt van 800 en 2600 MHz.

Overzicht van Tele2 4G - antennes per 10 Oktober 2015

Frequentie Aantal locaties Wijziging tov de vorige keer
800 MHz . 1487 . +143
2600 MHz . 1323. +124
Totaal . 2810 werkende 4G antennes in Nederland.

Rond deze tijd heeft T-Mobile ook landelijk 4G-dekking in Nederland.

Cijfers over hoeveel procent van de klanten door Tele2 zijn overgezet naar haar 4G-systemen zijn niet beschikbaar.
Tele2 is daar al zeven maanden mee bezig.

Succes!

Herman Haasnoot
Reputatie 7
Badge +4
Dit is de link naar het 4G masten bericht:
http://www.4gmasten.nl/dekking/4g/tele2-4g/318-overzicht-4g-antennes-tele2-10-oktober-2015#!/ccomment