4G dekking nog niet volledig

• 25 juni 2016
  • 7 reacties
  • 249 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben naar tele2 overgestapt ivm de zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding en kan niet anders zeggen dat de overstap an sich tot nu toe uitstekend is bevallen. Goed geregeld, telefoon keurig afgeleverd etc. etc. Alleen wat me helaas niet bevalt, is de 4G dekking. Ik ben woonachtig in regio zuid-west brabant en heb nog teveel beschikking over enkel 3G. Gezien jullie marketing over overal 4G, vind ik dat niet juist.

Zodoende ben ik benieuwd wat hiervan de plannen zijn om het netwerk te verbeteren.
Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg, Paul Schalk

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Outdoor hebben ze landelijke populatie dekking. De meeste plaatsen werkt het dus voor. Indoor moet nog wel wat voor gebouwd worden. Zie hun dekkingskaart waar je wat kan verwachten. Elke dag komen er nog site bij!
Ja, maar ook buiten heb ik vaak nog geen 4g. Heus geen drama, gaat ook best vlot, maar uiteindelijk verwacht je toch gewoon 4g. Dank voor de reactie iig!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Paul,

Ik ben zelf ook benieuwd naar onze plannen, maar helaas beschik ik ook niet over die informatie. De dekkingskaart is een weergave van hoe het er ongeveer per locatie uit moet zien qua dekking. Indien je sterke afwijkingen merkt (vooral buitenshuis), wil je het mij dan laten weten?

Groetjes,
Rick
Dag Rick,

Dank voor de reactie, ik zal daar op letten en laat het je weten.

Mvg,

Paul Schalk
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Paul,

Dat is goed. Ik laat jouw vraag zeker nog twee weken open staan :)

Groetjes,
Rick
Beste Rick,

Ik heb de dekkingskaart gecontroleerd met m'n daadwerkelijke dekking en wat blijkt: precies waar ik woon en m'n werk hebben een blind vlekje waar dus geen 4G is. Op veel andere plekken heb ik inderdaad gewoon 4G.

Zodoende hoop ik dat er wel betere dekking in Brabant komt, maar klopt het in ieder geval met de kaart en kan je hiermee het topic sluiten wat mij betreft.

Groeten, Paul
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Paul,

Ik vind het wel vervelend om te horen dat je toevallig op die twee locaties minder bereik hebt, maar het kan goed zijn dat dit nog beter wordt. Sowieso kunnen er altijd wijzigingen aan het netwerk plaatsvinden, maar nu we nog actief bezig zijn om het netwerk verder uit te bouwen is de kans daarop groter. Zoals ik zei kan ik echter niet zien of dit echt op jouw locatie het geval is.

Mocht je later nog vragen hebben dan horen we het graag van je. Op jouw verzoek zal ik dit topic nu sluiten.

Groetjes,
Rick