4G al een tijdje intens traag

  • 4 July 2020
  • 29 reacties
  • 3475 x bekeken

Hi 👋🏻 

ik heb een probleem en dat is echt onwijs vervelend! Echt al een tijdje (ongeveer 2 maanden) is mijn 4G intens traag.
 

Kan ik hier wat aan doen? Zo, ja.. wat dan? Of wordt dit opgelost? 
 

Op 24 Juli mag ik mijn abonnement verlengen en ik zit eraan te denken om overstappen naar KPN. Het is misschien duurder maar dan heb ik wel gewoon snel internet. 
 

groetjes, Danny! 
 

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De capaciteit van het netwerk wordt met de Tele2 en de nieuwe 5g frequenties flink uitgebreid.

Reputatie 7

Netwerkervaring thuis niet helemaal super. Staat dat de werkzaamheden nog tot 1 januari kunnen duren op de pagina van tele-2 / t-mobile (dekkingskaart). Is ook echt te merken. Voorheen perfect bereik, en sinds februari echt slecht.

Welk postcode gebied? Dan kunnen we zien of daar nog Tele2 antennes in de buurt staan en hoeveel T-Mobile antennes in de buurt staan en waar deze staan.

Heb je je telefoon verbonden met je WiFi thuis en heb je VoWiFi aan staan op je toestel? Dat kan je ervaring sterk verbeteren.

Postcodegebied 5855. 
 

telefoon nooit verbonden met wifi thuis, omdat onze wifi vrij traag is. Vandaar dat ik altijd tevreden was met tele2 hoe het voorheen was.

 

VoWifi om die reden ook niet aan staan op m’n Iphone.

 

Thanks!

Als je bereik slecht is, dan is VoWiFi een hele goede oplossing. Wellicht goed te proberen, in ieder geval om de tijd van de werkzaamheden uit te zitten.

Netwerkervaring thuis niet helemaal super. Staat dat de werkzaamheden nog tot 1 januari kunnen duren op de pagina van tele-2 / t-mobile (dekkingskaart). Is ook echt te merken. Voorheen perfect bereik, en sinds februari echt slecht.

Welk postcode gebied? Dan kunnen we zien of daar nog Tele2 antennes in de buurt staan en hoeveel T-Mobile antennes in de buurt staan en waar deze staan.

Heb je je telefoon verbonden met je WiFi thuis en heb je VoWiFi aan staan op je toestel? Dat kan je ervaring sterk verbeteren.

Postcodegebied 5855. 
 

telefoon nooit verbonden met wifi thuis, omdat onze wifi vrij traag is. Vandaar dat ik altijd tevreden was met tele2 hoe het voorheen was.

 

VoWifi om die reden ook niet aan staan op m’n Iphone.

 

Thanks!

Als je bereik slecht is, dan is VoWiFi een hele goede oplossing. Wellicht goed te proberen, in ieder geval om de tijd van de werkzaamheden uit te zitten.

Ik ga het proberen!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @JJo96 ,
Welkom op onze Community!
Goed dat je je verhaal hier deelt zo kunnen we je verder helpen.
De tip van @pipodeclown om VoWifi te gebruiken thuis kan een oplossing zijn als jouw wifi dat toelaat.
Op het moment dat de integratie van het netwerk is afgerond is het zeker de bedoeling dat je weer een goede 4G verbinding hebt!
T-Mobile heeft heeft het best geteste netwerk, dus dat beloofd veel goeds.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje,
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: