beantwoord

4G

• 5 september 2019
  • 8 reacties
  • 421 x bekeken

Beste,

Even een vraagje. In juli heb ik een ander abonnement bij jullie genomen omdat mijn oude abonnement afliep. Tijdens het gebruik van mijn oude abonnement was mijn 4G altijd perfect. Tijdens het gebruik van mijn huidige abonnement is dit anders, vaak heb ik nu 3G ipv 4G terwijl alles hetzelfde staat ingesteld..

Hoe kan dit?

groetjes,
emma
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 6 september 2019, 11:39

@Emma1234 Wil je je SIMkaart eens in een ander toestel testen? Check ook deze tips eens.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je een ander toestel genomen? En heb je eigenlijk overal 3G, of meer alleen thuis?
Nee heb hetzelfde toestel en het is overal dat hij ineens overspringt naar 3G
Heb je een ander toestel genomen? En heb je eigenlijk overal 3G, of meer alleen thuis?
Bedankt voor je reactie! Nee heb hetzelfde toestel en het is overal dat hij ineens overspringt naar 3G
Reputatie 7
Badge +4
Als het eigenlijk overal gebeurd is je toestel toch wel het eerste om te checken. Anders zou iedereen er last van moeten hebben. Misschien is er wel iets kapot/los gegaan, b.v. de antenne. Probeer eens een ander 4G toestel.
Reputatie 4
Badge
@Emma1234 Wil je je SIMkaart eens in een ander toestel testen? Check ook deze tips eens.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
@Emma1234 Is het nog gelukt Emma?
Reputatie 7
Badge +1
Gebruik je nog wel dezelfde Sim kaart als bij je ‘oude’ abonnement?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra