beantwoord

4G!

• 11 januari 2016
  • 18 reacties
  • 586 x bekeken

Wanneer wordt ik overgezet op 4G?
Ik ben in mei 2015 klant bij jullie gebleven omdat jullie over zouden stappen op 4G!
Nog steeds ben ik niet omgezet, ik ben hier zeer ontevreden over.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 14 januari 2016, 10:28

Het wordt tijd dat we Emile gaan helpen.
Hij verdient het om informatie te krijgen over zijn abonnement en dat wil ik hem maar al te graag geven.
Helaas heb ik nog niet zijn klantgegevens en kan ik dus niet checken hoe het zit op dit moment.

Kan je in een privébericht alsjeblieft je NAW-gegevens en klantnummer naar ons sturen, EmilevanderBurg?
Klik op mijn foto/naam en dan de paarse knop "Bericht".
Dan kan ik het gaan onderzoeken.

Dank je wel.
Groet, Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Omzetten wordt gedaan afhankelijk of je het juiste abonnement, het juiste toestel en nog wat parameters (bv. correct email adres hebt).
Je hebt een recent abonnement. wat voor 4G toestel heb je in gebruik?
Precies als je verlengd kom je op de lijst. Heb je in Mei verlengd?
Ik heb een Samsung S5 4G+
Ik heb in mei 2015 verlengt en een nieuwe simkaart gehad
Moet voldoende zijn lijkt mij
Hoi Emile

Dat lijkt mij ook en waarschijnlijk werd je destijds ook verteld dat je wanneer je zou verlengen spoedig gebruik zou kunnen maken van het 4G netwerk en boven aan de lijst zou komen te staan?
Er zijn allerlei stagnaties geweest met omzetten maar het is vreemd dat je nu nog steeds niet bent omgezet en ik kan me voorstellen dat je daar ontevreden over bent.
Als je een jaar abo had genomen kon je alweer verlengen.
Ik ben benieuwd waarom je als je nu verlengt meteen wordt overgezet en omdat je dat in Mei al deed nog steeds moet wachten?
Nee, ik heb nooit iets gehoord van Tele2, en op de site staan alleen algemene antwoorden, over verhuizen, het inpakken en uitpakken van dozen, en dat het random gebeurt etc etc..... geen concrete antwoorden wanneer ik overgezet wordt.
ik heb de klantenservice gebeld, maar dan wordt je ook niet wijzer. De zelfde wazige antwoorden.
Daarom ben ik zo ontevreden, en ga heel hard nadenken of ik niet beter naar KPN zal gaan als mijn abonnement verloopt.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien heb je de email gemist. Woon je al in het dekkingsgebied? En heb je de juiste selectie gemaakt voor LTE in je telefoon?
Instellingen / meer netwerken / Mobiele netwerken / netwerkmodus. Hier moet LTE/WCDMA/GSM worden geselecteerd.
Misschien kan iemand van Tele2 eens even checken of Emile al dan niet is overgezet?
Ik reageer op de opmerking van Eric dat wanneer je nu verlengd, je meteen op de lijst voor omzetten wordt geplaatst. Eric heeft deze opmerking aangepast en verwijdert.
Mijn vraag blijft echter staan. Waarom wordt je als je nu verlengd meteen overgezet en waarom moet je als je dat in Mei al deed wachten?
Badge +5

Daarom ben ik zo ontevreden, en ga heel hard nadenken of ik niet beter naar KPN zal gaan als mijn abonnement verloopt.

Dat kan ik je heel erg aanbevelen Emile. Heb KPN al jaren en nooit geen wazig gedoe. Neemt niet weg dat je een open en eerlijk antwoord verdient van de klantenservice van Tele2 voor iets waar je wel voor betaalt. Maar volgens mij weten ze zelf ook niet wat ze precies aan het doen zijn en werken diverse afdelingen langs elkaar heen. Tja dan kunnen ze niet anders dan wazige antwoorden geven.
Ik ook, ik ga weg!
Reputatie 3
Hoe meer pakketten ik vergelijk tussen de providers, hoe duidelijker het wordt dat Tele2 alleen maar inzet op grootverbruikers, met die 24 G pakketten. Alle andere pakketten zijn helemaal niet voordeliger bij Tele2! Kan hier eens uitleg over komen? Ik denk dat Tele2 zijn hand overspeelt. VOLTE gaat in ieder geval ook niet de doorslag geven. Normaal mobiel bellen is overal goedkoop, en betrouwbaar.

Zoals ik al eerder zei heb ik een abo met toestel en te kleine bundel, en een sim-only van een ander erin gezet. Jammer van die keuze, nu heb ik de telefoon iets te duur, maar niets aan de data. Overigens 3G op het KPN netwerk, dat ik nu met die andere sim gebruik, werkt hier feilloos, overal. Toch probeer ik de sim van Tele2 nog regelmatig uit, helaas zonder merkbare verbetering.
Reputatie 7
Badge +4
Het klopt denk ik dat operators zich profileren. Vodafone gebruikt b.v. Hollands nieuwe en T-Mobile BEN. Zo maken ze voor iedere doelgroep een eigen propositie. Tele2 gebruikt (nog) geen sub-brands en heeft voor zijn eigen merk gekozen voor de klantengroep die veel data gebruiken. Blijkbaar past dat het best bij hun 4G netwerk. Gelukkig is er nog genoeg keus voor kleine gebruikers zoals jij met wel 50 merken mobiele aanbieders.(MVNO's en MNO's)
Weer stel ik vast dat er behoorlijk wordt afgedwaald in dit topic en er ook na tig dagen nog geen afdoend antwoord komt op de vraag van Emile De vraag luidt Wanneer wordt ik overgezet op 4G ik heb in Mei verlengd heb een Samsung S5 en de juiste simkaart.
Is het niet beter om dit topic overzichtelijk te houden en de duidelijk gestelde vraag eens van een concreet en duidelijk antwoord te voorzien?
Reputatie 7
Badge +4
De TS heeft 2 dagen niet meer gereageerd. De bijdrage van mij toen ging over of hij wellicht de email had gemist en al over was gezet. Dan zou hij kunnen checken of hij 4G/LTE heeft geselecteerd in zijn toestel.
Een andere optie is te kijken wat je klantnummer is op de laatste factuur. Als deze begint met 103, dan ben je overgezet op het 4G systeem.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om even te checken of Emile is overgezet? De klantenservice geeft wazige antwoorden op zijn vraag zegt hij.
Ik kan me voorstellen dat hij erover nadenkt om over te stappen!
In ieder geval ging dit topic niet over het profileren van providers dacht ik en is het topic nog niet door iemand van Tele2 beantwoord.
Reputatie 6
Badge +5
Het wordt tijd dat we Emile gaan helpen.
Hij verdient het om informatie te krijgen over zijn abonnement en dat wil ik hem maar al te graag geven.
Helaas heb ik nog niet zijn klantgegevens en kan ik dus niet checken hoe het zit op dit moment.

Kan je in een privébericht alsjeblieft je NAW-gegevens en klantnummer naar ons sturen, EmilevanderBurg?
Klik op mijn foto/naam en dan de paarse knop "Bericht".
Dan kan ik het gaan onderzoeken.

Dank je wel.
Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Emile,
Ik heb helaas nog geen privébericht van je ontvangen. Als je me nog een privébericht stuurt, kan ik je helpen. Anders sluit ik het topic volgende keer.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Emile,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Daarom sluit ik het topic nu.
Groet,
Ben