beantwoord

4G?

• 4 januari 2016
  • 7 reacties
  • 201 x bekeken

Hoe lang duurt het na activering van je SIM kaart geschikt voor 4G dat je ook werkelijk 4G ontvangt?
Nog steeds zie ik staan 3G?
Ook als ik kies voor LT
icon

Beste antwoord door masyus 5 januari 2016, 10:00

je abbonement hoort automatisch overgezet te worden naar 4G. alleen tele2 besteed liever en meer aandacht aan nieuwe klanten dan aan (het houden van) bestaande klanten. ik wacht ook al sinds de lancering van 4G en hetzelfde geldt voor het activeren van 4G sim. nieuwe klanten krijgen per direct 4G en wij bestaande klanten? wij moeten wachten met onduidelijke informatie. want ze weten natuurlijk niks. storing zeggen ze dan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Ik kan nergens vinden hoe ik die kan mailen?

Tele2 heeft GEEN email adres.
Reputatie 2
Badge
Vaak geldt een beller is sneller of wachten op een moderator, maar las bij nieuws het volgende:

Helaas hebben wij vanwege de slechte weersomstandigheden in het noorden van het land vandaag minder medewerkers dan gebruikelijk op onze telefonische helpdesk.

Voor antwoorden op je vragen kan je natuurlijk altijd bij ons terecht op de online kanalen, zoals hier op het Tele2 Forum of Facebook en Twitter.

Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen we dat onze medewerkers spoedig weer de weg op kunnen.
je abbonement hoort automatisch overgezet te worden naar 4G. alleen tele2 besteed liever en meer aandacht aan nieuwe klanten dan aan (het houden van) bestaande klanten. ik wacht ook al sinds de lancering van 4G en hetzelfde geldt voor het activeren van 4G sim. nieuwe klanten krijgen per direct 4G en wij bestaande klanten? wij moeten wachten met onduidelijke informatie. want ze weten natuurlijk niks. storing zeggen ze dan.
Is er ok iemand van Tele 2 die zou kunnen reageren?

Ik kan nergens vinden hoe ik die kan mailen?
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn nog meer voorwaarden voor een omzetting. Het type abonnement dat je hebt b.v.
Wel is aangegeven dat als je verlengt naar een nieuw abonnement type je direct op het lijstje komt om naar 4G te migreren.
dekkingsgraad OK
Nieuwe SIM kaar gekregen die geschikt is voor 4G ( mijn oude was niet geschikt)
Gaat een 4G abo niet automatisch?
Reputatie 7
Badge +5
Om te beginnen moet je wel in de buurt van een 4G antenne staan/wonen om er verbinding mee te kunnen maken, maar daar bestaan dekkingskaarten voor.
Maar heb je al een berichtje gekregen dat je bent omgezet, of dat je uberhaupt een 4G abbo hebt?
Want een 4G telefoon bezitten, en een geschikte Simkaart hebben is geen garantie dat je 4G hebt.
Daarvoor moet je ook in hun systeem staan, of overgezet zijn.

Dekkingskaart 4G van Tele2

https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/