beantwoord

4g ?

• 25 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 156 x bekeken

Ik heb een 4g abonnement maar krijg op mijn telefoon 3g aangegeven en er is geen mogelijkheid om iets van 4g aan te tikken. Ik heb een nieuwe iPhone 6 dus daar ligt het niet aan?
icon

Beste antwoord door Help2014 25 oktober 2015, 11:51

Klopt 100% maar Tele2 is nog druk bezig met 4G netwerk, dus je geduld zal op de proef gesteld gaan worden, en de landelijke dekking is ook nog niet gegarandeerd,..
Maar Tele2 is wel de eerste die zelf een 4G netwerk in Nederland gaat opzetten, de kinderziektes moeten echter nog wel aan de beurt komen, want ja je kan nu eenmaal niet verwachten dat heel dat 4G netwerk in 1 keer perfect gaat werken,..
Maar het goede nieuws is, dat ze er hard aan bezig zijn,..
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +5

En dat zijn ze met al hun problemen, en dat zijn er nogal wat! Dus Noelle maak je borst maar nat en
voldoende paracetamol in huis voor de hoofdpijn die het met zich meebrengt. 😉
Reputatie 5
Badge +3
Klopt 100% maar Tele2 is nog druk bezig met 4G netwerk, dus je geduld zal op de proef gesteld gaan worden, en de landelijke dekking is ook nog niet gegarandeerd,..
Maar Tele2 is wel de eerste die zelf een 4G netwerk in Nederland gaat opzetten, de kinderziektes moeten echter nog wel aan de beurt komen, want ja je kan nu eenmaal niet verwachten dat heel dat 4G netwerk in 1 keer perfect gaat werken,..
Ik heb een 4g abonnement maar krijg op mijn telefoon 3g aangegeven en er is geen mogelijkheid om iets van 4g aan te tikken. Ik heb een nieuwe iPhone 6 dus daar ligt het niet aan?
ik snap daar inderdaad totaal niets van? Ik betaal voor een 4g abonnement en dan moet je dat toch ook krijgen? Bij vodafone was dat gewoon geregeld zonder vaag gedoe?
Reputatie 5
Badge +3
Als je een email van Tele2 hebt gehad dat 4G voor jouw beschikbaar is, dan zou het allemaal moeten werken,..
Geen email gehad, dan gaat het lotto/totto programma van Tele2 van start en wordt je door een robot geselecteerd,
klinkt allemaal hocus pocus en dat is het ook 😉