beantwoord

4G!

• 31 mei 2015
  • 5 reacties
  • 385 x bekeken

Ik heb nog steeds geen email gekregen om 4G te activeren.
Hoe zit dat nou precies?
icon

Beste antwoord door eric 31 mei 2015, 16:20

Het omzetten van alle klanten kost tijd. Aragorn bedoelde met de robot dat daarmee dat er een proces loopt dat klanten opzoekt die het meeste geschikt zijn om om te zetten, dus 4G sim en 4G toestel en 4G dekking. We kwamen op dit forum ook al mensen tegen die wel 4G sim/telefoon hebben maar nog geen 4G dekking, dus zijn ze waarschijnlijk al bezig met de "overige"groep om te zetten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Wachten op Siebel's robot..........

Ofwel ook Tele2 heeft hierop geen antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Het omzetten van alle klanten kost tijd. Aragorn bedoelde met de robot dat daarmee dat er een proces loopt dat klanten opzoekt die het meeste geschikt zijn om om te zetten, dus 4G sim en 4G toestel en 4G dekking. We kwamen op dit forum ook al mensen tegen die wel 4G sim/telefoon hebben maar nog geen 4G dekking, dus zijn ze waarschijnlijk al bezig met de "overige"groep om te zetten.
Ik snap er ook niks van.

Had een S4, inmiddels Iphone 5S. Zeer Recente Sim. in HARTJE Utrecht. Lijk mij dat ik een geschikte kandidaat moet zijn? Nog 0,0% 4g gehad of erover gehoord. Erg vervelend. Maar goed. Mag binnenkort overstappen.
Badge +5
@ Gino

Aan je 5S ligt het in ieder geval niet 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Had je maar Tele2 vast moeten nemen, ook geen 4G en ook niet wachten om over te stappen :P
Mag binnenkort overstappen.