beantwoord

4G!

• 8 april 2015
  • 49 reacties
  • 2792 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

49 reacties

@Karin

Hopelijk doet de Mediamarkt wat met je klacht Karin. (Zo te zien is het een advertentie van Mediamarkt namelijk)
En wat doet Tele2 ermee Siebel? Die laat dit gewoon lopen? Het is inderdaad een advertentie van Mediamarkt en ik kom vaker dit soort advertenties tegen. Ik heb ook duidelijk gemaakt dat Mediamarkt een advertentie in Heerlen verspreid die van geen kant klopt de advertentie heb ik bijgevoegd dus misverstanden worden uitgesloten.
Beweer jij misschien dat Tele2 nergens suggereert dat er al volop 4G is?
De Mediamarkt hoeft niets met mijn klacht te doen, maar de reclame code commissie want daar is de klacht gedeponeerd per post en online.
En wat gebeurt er met de vraag van Topicstarter?
Het enige wat je antwoord is dat een medewerker niet had mogen zeggen dat er in Maart 4G zou zijn en dus valse voorlichting gaf . Nou en verder?
Je wilde toch als vrijwilliger helpen waar is je hulp in deze?
Siebel, wat een suf antwoord, hoe stom kun je zijn!! Tele2 is hier de aanstichter, echt zo ontzettend zielig dit! Vraag me af waarom je überhaupt nog durft te antwoorden !!!! Zonder huisregels zou ik zeggen: "sukkel" maar dat mag niet dus zal ik het niet doen......
Nee doe maar niet, scheldpartijen lossen niets op. Ik denk dat doorgaan met dit soort dingen aan de kaak te stellen en op de juiste plaatsen te deponeren uiteindelijk meer vruchten afwerpt dan dubbelzijdige personeelsleden van Tele2 voor sukkel uit te schelden.
Voor wat uit te schelden??:P
Reputatie 6
Badge +5
Ik mag het wel omschrijven toch zonder iemand uit te schelden? :8

'Hij kwam op een sukkeldrafje om een idioot antwoord te geven.' :P
Zoiets? :)

Me niet gelijk bannen hè Tele2? 😃
Te laat Jeroen, je bent de klos!:P
Maak er maar weer een song van Jeroen...
We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.......
Voor wat uit te schelden??:P
Voor Zetpil
Reputatie 7
Badge +5
Hopelijk doet de Mediamarkt wat met je klacht Karin. (Zo te zien is het een advertentie van Mediamarkt namelijk)

Normaliter val ik mijn kennissen niet "lastig" met wie waar wat en hoe aanbied.
Daar dat hele Tele2 4G gehuichel me een beetje de strot uitkomt toch maar een paar belletjes gedaan vandaag.
Mediamarkt is in deze verantwoordelijk voor haar product...de telefoon...Tele2 voor haar product in deze....
Er moet expliciet bij vermeld staan.....(het gedeelte van Tele2).......Niet overal verkrijgbaar.
Benieuwd wat de reclame code commissie ermee gaat doen.
Duidelijk Bombarie Ik weet dat er in de Mediamarkt een afdeling is die Tele2 abonnementen verkoopt. Ik ga daar echt eens informeren naar het abonnement uit de advertentie.En zal vooral heel duidelijk vragen naar dat 4G. En uiteraard ben ik ook benieuwd naar een antwoord van de Reclame code commissie.
Uit nieuwsgierigheid, zouden Tmobile abonnementen het afgelopen jaar ook als 4G abonnementen verkocht zijn?
Reputatie 7
Badge +5
Zou zomaar kunnen Siebel, moet je even op T-Mobile forum kijken of daar klachten over zijn.
Of is dat handig om te weten als Tele2 op de vingers getikt word ?
En dan uiteraard wijzen naar een ander....Ja maar T-Mobile deed het ook en wij mogen het niet.

Hele punt is, dat Tele2 duidelijk moet worden en blijven, de mitsen zijn op.
Tele2 verwijten wat Mediamarkt doet, is wel kenmerkend voor een aantal gasten op de forum... 😃
Reputatie 7
Badge +5
Je snapt het punt nog steeds niet ?
Karin vroeg wat Tele2 aan die misleidende advertenties gaat doen.
Tele2 word daar op aangesproken, je weet dat je product niet geleverd kan worden maar blijft keihard achter zulk soort reclame oplichting staan ?
Nog kenmerkender met wijzen Siebel.
Klachten worden hier straks afgedaan met:
Klaag maar bij de Mediamarkt, had je eerst maar de 4G pagina moeten lezen.

Betere ambassadeurs voor je product dan forum-supers kun je niet krijgen, denk daar eens over na.
Tele2 verwijten wat Mediamarkt doet, is wel kenmerkend voor een aantal gasten op de forum... :D

Wat zei je Bombarie de 4G pagina lezen?

Lees ook even hun eigen reklames op hun eigen websites waar geen Mediamarkt aan te pas komt....maar die minstens zo misleidend is
let dan vooral even op de vergelijk tabel en kijk wat er bij Tele2 staat over 4G
Klanten werving voor Sim Only op hun eigen website.
Hier staat Mediamarkt helemaal buiten.
Even beetje naar beneden scrollen......

https://www.tele2.nl/hi-welkom-bij-tele2/?_ga=1.39415072.286760179.1429474129

Ja Siebel ik weet het er staat er een klein sterretje achter standaard 4G
en waarom? kijk zelf maar
Dit impliceert dus dat 4G standaard is in Juli
Jammer er was helaas geen tijd meer om er een jaartal bij te zetten of de plaats waar het leverbaar is .
Nee 4G standaard* Juli is voldoende
Reputatie 7
Badge +5
Ach Karin
Daar doet de 4G pagina dan weer de duidelijke? vermelding dat je niet meer op de wachtlijst staat als je nu koopt.
Snap je, nu kopen en in juli op 4G gezet worden = niet wachten, dan nog niet overal 4G maar kom je daar toevallig met de trein heb je geluk.
Hoe ze draaien draaien ze, zolang de uitrol niet volbracht is zijn zulke advertenties misleidend, misselijk makend en in mijn ogen oplichting.

Wil een topicje openen over de nu gebruikte robot die klantnummers eruit pikt om alvast op 4G over te zetten.
Moet eerst nog even de privacy voorwaarden ff goed lezen, er moeten nl wel gegevens ingevoerd worden, welke ?

Lekker bezig Tele2
En mensen zoals onze topic starter die nog steeds geen passend antwoord, laat staan oplossing kreeg, moeten dit maar snappen? Het is kenmerkend voor enthousiaste Tele2 medewerkers om dit soort praktijken te blijven verdedigen in plaats van klanten schadeloos te stellen en excuses aan te bieden namens de call center medewerker die informatie geeft die niet gegeven had mogen worden.
Badge +5
*proest* die reclame had net zo goed van Disney kunnen zijn, die geloven ook in sprookjes :D

"Bij ons blijf je wel gewoon bij tele2". Nou kijk eens om jullie heen, iedereen rent zo hard mogelijk de andere kant op.
Echt overal zie je steeds meer pisnijdige klanten/ex-klanten.
Siebel, proficiat, jij hebt weer een extra stap gezet om alle vrijwillige leden hier tegen Tele2 op te zetten, in plaats van te koesteren. Hoe negatief wil je ons eigenlijk krijgen? Tele2 heeft een zeer arrogante houding op het moment naar de klanten, en eerlijk gezegd, die hele 4G winsten?? Vergeet het maar, Siebel. Jullie markt is al verpest. Ook nu weer die moderne toestellen verkopen met kleine bundels, hoe krijg je het voor elkaar! De klanten komen er snel achter dat die hele bundel niets voorstelt, en dat ze gewoon twee jaar aan Tele2 vast zitten !! BLEEEEH, om te ko.... (vul zelf maar in)!:@
Wow de nieuwe dekkingskaart....... Lijkt een beetje op die van KPN in de eerste week dat 4G beschikbaar was, jaren geleden......

En nog iets, als alle masten plotseling aangezet zijn, dan wordt het nog spannend voor wat betreft de storingen. En dan heb ik het niet eens over alleen Tele2.

Is dit overigens de reactie van Tele2 op de mediamarkt-reclame? Bang voor boetes, contractbreuk?

@Karin
Die explosie in Heerlen, was dat op het moment dat die mast werd aangezet?