beantwoord

4 g

Wanneer krijg ik nu eens 4g het is al 7 juli
icon

Beste antwoord door Leonie van Tele2 9 juli 2015, 10:48

Hoi allemaal,

We zijn inderdaad druk bezig om onze klanten over te zetten op ons 4G netwerk. Op dit moment zijn er al 200.000 klanten overgezet en de teller blijft steeds doorlopen. Er is inderdaad een soort robot die checkt welk account geschikt is voordat deze wordt omgezet. Of je account geschikt is hangt onder andere af van wat voor een toestel je gebruikt en of je een 4G ready simkaart hebt. Meer informatie daarover vind je op onze 4G pagina. Helaas kan ik dus niet aangeven wanneer jullie precies omgezet zullen worden, maar we doen natuurlijk ons best dit zo snel mogelijk te doen!

Groetjes, Leonie
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Je krijgt hier helaas geen antwoord op. Ze zijn druk bezig met omzetten en elke dag krijgen meer mensen 4G erbij, dat zien we hier op het forum ook, maar Siebel (medewerker) geeft aan dat ze ook nog allerlei migratie problemen hebben en dat het daarom minder snel gaat dan gepland.

Als je de mail krijgt dat je "OM" bent, dan kun je er gebruik van maken.
Wanneer krijg ik nu eens 4g het is al 7 juli
Heb in begin april mijn abbo verlengt ze zeiden toen dat ze het gelijk door zouden geven om mij om te zetten naar 4 g
Reputatie 1
ik wacht ook sinds april op 4g en vandaag moet het dan gebeuren want voor 8 juli moet ik overgezet zijn volgens de klanten service...dus vanaf vanavond heb ik eindelijk 4g?
Reputatie 2
Badge
Medewerker Siebel geeft aan dat het een random robot is die nummer uitkiest om het migratie traject in te sturen.
Random klinkt niet alsof er een lijst is waar jouw nummer op staat voor vandaag.
Reputatie 1
en inderdaad,nog steeds geen 4g!!kan iemand mij vertellen hoeveel klanten er al over zijn gezet?zijn dat er 10 100 of misschien wel 1000??klinkt misschien negatief maar dat ben ik ook na al die maanden wachten.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi allemaal,

We zijn inderdaad druk bezig om onze klanten over te zetten op ons 4G netwerk. Op dit moment zijn er al 200.000 klanten overgezet en de teller blijft steeds doorlopen. Er is inderdaad een soort robot die checkt welk account geschikt is voordat deze wordt omgezet. Of je account geschikt is hangt onder andere af van wat voor een toestel je gebruikt en of je een 4G ready simkaart hebt. Meer informatie daarover vind je op onze 4G pagina. Helaas kan ik dus niet aangeven wanneer jullie precies omgezet zullen worden, maar we doen natuurlijk ons best dit zo snel mogelijk te doen!

Groetjes, Leonie
Reputatie 7
Badge +5
Ik betwijfel of dat random gaat zoals ze doen geloven, klanten die overgezet zouden zijn op 4G en een probleem melden word eerst gevraagd of hun nummer eindigt op XXX.
Bij bepaalde serie eindcijfers is er dus iets niet helemaal goed gegaan ergens in het hele systeem.
Klanten door heel Nederland kunnen zo'n nummer eindigend op XXX hebben.
Vraag is dus, wanneer kiest die robot jouw serie eindcijfers.
Random klinkt niet alsof er een lijst is waar jouw nummer op staat voor vandaag.
Ja dat is leuk 200.000 overgezet....maar hoeveel klanten heeft tele2 nog te gaan...ben ik als laatste aan de beurt ahum?
Reputatie 1
daar begint het wel op te lijken dat we als laatste overgezet worden.
Heb van de week ook gebeld en bleek dat er al 4G was alleen niet duidelijk hoe.
Maar op mijn Iphone 6 staat het als LTE en dit werkt bij mij.
De 4G ready test al uitgevoerd en als alles goed is is dit mogelijk een optie.
S6