3G werkt slecht - HTC Desire 516 Tele2

Ik heb een HTC Desire 516 en heb anderhalf jaar geen problemen ondervonden. Sinds een week of twee is 3G internet heel slecht. Hij toont bovenaan een E in plaats van de gebruikelijke G of H.

Opnieuw opstarten en opnieuw verbinding zoeken helpt niet.

Wat kan ik daar aan doen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi marjohartman,

Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen doen? Dan weten we meteen of het aan het toestel ligt of de simkaart.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Het heeft even geduurd voordat we een ander toestel hadden waar de SIM in past.
In een ander toestel is er geen probleem met 3G internet.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het testen van je simkaart in een ander toestel. Ik wil graag verder met je meedenken. Zou je de simkaart weer in je eigen toestel willen doen en hier de stappen langslopen voor toestelhulp. Met bepaalde instellingen van je telefoon kan je soms de storingen oplossen.

Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Zo kan ik tegelijkertijd even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens en voor het doorlopen van de stappen.
Ik heb met je mee kunnen kijken en zag ook geen werkzaamheden op het netwerk bij jou.
Wanneer je toestel niet ouder is dan 2 jaar kan je deze hier aanmelden voor reparatie. Wellicht kan je er nog even mee wachten aangezien je er pas 2 weken last van hebt. De keuze is aan jou natuurlijk!
Het probleem speelt zeker al een maand. Daarvoor was er nooit een probleem.
Hoe lang duurt een reparatie gewoonlijk?
Reputatie 5
Badge +3
Dat weet ik helaas niet, maar het ligt er natuurlijk ook aan waar het issue mee te maken heeft. Sorry dat ik geen concreet antwoord voor je heb!