beantwoord

3G behouden

• 25 juni 2015
  • 11 reacties
  • 442 x bekeken

Graag zou ik eens willen weten of het ook mogelijk is om 3G te behouden, ook als alles is overgezet. Mijn telefoon kan 4G aan, maar dat wil ik helemaal niet. Maar omdat ik hoor dat 3G via T-mobile loopt, hoe gaat het dan als alles is overgezet?
icon

Beste antwoord door ItsNaud 25 juni 2015, 18:45

Tele2 blijft gewoon het 3G netwerk aanbieden hoor (virtueel natuurlijk, want het is het netwerk van T-Mobile). Dus maak je geen zorgen, als je bij je instellingen LTE hebt uitgeschakeld/uitgevinkt whatever is er verder niets aan de hand! ;)

Tevens biedt Tele2 het 4G netwerk niet als "premium" mogelijkheid aan, bij Tele2 is dit "gewoon de standaard". Zie het als een extra stukje dienstverlening. 😛 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Blijf je gewoon houden. Immers ze hebben nog lang niet overal in NL 4G-dekking en zelfs al was dit het geval, hebben lang niet al hun klanten een 4G-geschikt toestel.

EDIT: Overigens kun je in de instellingen van je toestel LTE ook gewoon uitzetten. Ben wel nieuwsgierig naar waarom je dit per se zou willen.
Reputatie 7
Badge +5
Ik kan me voorstellen dat als snel internetten voor jou niet belangrijk is dat je "lekker" op 3G wilt blijven en zo wat langer met je bundel doet.
En waar ik woon in Leiden heb ik prima 3G en ik wil niks snellers wat volgens de reacties hier alleen maar problemen oplevert.

Ik heb LTE ook uitstaan, maar dan nog, blijft Tele2 3G ondersteunen, of moet ik naar een andere provider?

Mijn vrouw zit bij KPN en daar kun je kiezen.
Reputatie 4
Badge +2
Tele2 blijft gewoon het 3G netwerk aanbieden hoor (virtueel natuurlijk, want het is het netwerk van T-Mobile). Dus maak je geen zorgen, als je bij je instellingen LTE hebt uitgeschakeld/uitgevinkt whatever is er verder niets aan de hand! ;)

Tevens biedt Tele2 het 4G netwerk niet als "premium" mogelijkheid aan, bij Tele2 is dit "gewoon de standaard". Zie het als een extra stukje dienstverlening. 😛 🙂
Dat zeiden ze in 2012 al ja...... Wat betekent dat zwartgoud koekje in dat logo?
Laat die dienstverlening maar, ik ben tevreden met 3G met dekking!
Reputatie 7
Badge +5
Ook al blijf je zelf op 3G verder gaan, na de omzetting kun je wel je bel/sms verbruik zien.
"ongewenst" toch weer een opsteker, geen 4G heeft zo dus ook positieve kanten / voordelen.

Wat bedoel je met "mijn vrouw kan bij KPN kiezen" :?
Ze kan kiezen tussen 4G of niet.
Reputatie 7
Badge +4
Komt dat niet omdat ze dan moet bijbetalen voor 4G? Tele2 doet dit niet.
Nee hoor, bij KPN is dat ook gratis....... mits goed abo uitzoeken!
Reputatie 7
Badge +4
Dat bedoel ik, misschien heeft zijn vrouw een kpn abonnement waar je eel moet bijbetalen voor 4g.