beantwoord

2GB contract, maar 1GB gekregen

• 22 november 2018
  • 4 reacties
  • 197 x bekeken

Beste Tele2 forum,

Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy S9 abonnement, met 2GB internet. Destijds heb ik gekozen voor dit abonnement, omdat ik voor een mooie prijs, een extra GB internet kon krijgen (van 1 naar 2) en een mooie nieuwe telefoom om foto's mee te maken.

Nu kom ik er tot mijn verbazing achter, dat ik opeens maar 1 GB internet heb, terwijl er duidelijk 2 GB in mijn contract staat. Ik vind dit erg vervelend, omdat ik destijds juist voor Tele2 heb gekozen, wegens de goede dienstverlening, en snelle afhandeling van problemen.

Wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groet,

Daan
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 23 november 2018, 11:53

Hi!

Ik zie dat de bundels die je hebt aangevraagd bij je verlenging pas in gaan op 27 november. Dat is dan ook de reden dat je tot op heden 1 GB hebt.
Over 4 dagen zul je dus gebruik maken van je nieuwe (2 GB) bundel!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
1gb bestaat al een tijd niet meer voor nieuwe abonnementen. Hoe weet jij dat je maar 1Gb beschikbaar hebt?
1gb bestaat al een tijd niet meer voor nieuwe abonnementen. Hoe weet jij dat je maar 1Gb beschikbaar hebt?
Dit staat zo aangegeven in mijn Tele2 app. Ik kan daarnaast niet meer internetten.
Reputatie 5
Badge
Hi!

Ik zie dat de bundels die je hebt aangevraagd bij je verlenging pas in gaan op 27 november. Dat is dan ook de reden dat je tot op heden 1 GB hebt.
Over 4 dagen zul je dus gebruik maken van je nieuwe (2 GB) bundel!
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!