vraag

286MB over abbonoment, € 36,45 extra gebruikskosten?

• 13 januari 2015
  • 31 reacties
  • 1467 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Siebel, je doet je werkgever hier geen goed mee!! Na veel gesteggel over dit probleem, zit jij nota bene reclame te maken voor die extra bundels! Dat is hier geen oplossing!!! Het gaat juist om de verrassingen buiten de bundel. Lees de dompers eens volledig door. Krijg jij hier ook een jaarlijkse bonus voor?

Er is maar één servicegerichte oplossing voor! Kappen met die buiten de bundel kosten, desnoods met een aangekondigde prijsverhoging ! Het blijft een smerige manier om vele klanten geld afhandig te maken. Zeker degene met een 3 euro per maand abo die 1 euro per MB betalen voor datagebruik !

Verder is het smsjes beleid ongelooflijk slecht. Er zijn nog altijd mensen met contracten vóór februari 2014, die smsjes krijgen dat hun snelheid omlaag gaat..... Onzinnig, deze discussie.

"Alleen verbaasd over de hoogte van die kosten" Wat een klote-opmerking !!!

En Herman heeft helemaal gelijk over de verwarring die Tele2 zaait, nu ook nog eens geholpen door ene Siebel....

@Tele2
Lijkt me verstandig om deze "enthousiaste Tele2 collega" eens terug te fluiten........:@ Voordat sommige forumleden alle huisregels gaan vergeten.......
Reputatie 7
Badge +5

De extra bundels is een voorziening die door Tele2 aangeboden wordt als extra service.

Klanten die een abonnement hebben afgesloten met buiten bundel kosten, kunnen hier veel last van hebben. Om hun te helpen deze kosten lag te houden, wordt sinds afgelopen september (ongeveer) de extra bundels die onderdeel zijn van de nieuwe abonnementen, ook aangeboden aan de oude abonnementen met buiten bundel kosten.

Volgens mij maak je het veel ingewikkelder dan nodig,

Wie maakt het nu ingewikkelder dan nodig , Tele2 toch ?
Een EXTRA service zou zijn gewoon bij iedereen de rem op DATA.
Niet geheel offtopic, waarom denk je dat iedereen "gratis" overgezet word op 4G ?
Omdat Tele2 dan veel minder kosten heeft aan Data en dus klanten veel minder in rekening hoeft te brengen 🙂
Kunnen ze dan niet beter met de extra winst de oude abonnementen GRATIS omzetten naar de nieuwe abonnement vorm en de verwarring bij hun klanten over wel of niet buiten de bundel wegnemen Siebel?

@ Bombarie denk je dat iemand ervoor zou betalen als het niet gratis werd omgezet? Dan ga je toch naar een ander?
Krijg ik nog reactie van een moderator of een direct lid van de klantenservice wat ik nou kan doen? Of moet ik het maar gewoon allemaal accepteren en 40 euro voor 300MB betalen?
Reputatie 7
Er zit niets anders op, omdat je abonnement voor 12 februari 2014 is ingegaan. De medewerker van Tele2 die dit (weer) zal gaan bevestigen, komt vanzelf. Dit duurt ongeveer 5 werkdagen.
Of moet ik het maar gewoon allemaal accepteren en 40 euro voor 300MB betalen?