beantwoord

27 oktober Mate 20 pro besteld maar nog niet binnen - Levertijd onbekend

• Is lekker bezig
  • 8 reacties
Ik heb 27 oktober Huawei Mate 20 pro (Midnight Blue) besteld in de Pre-Sale actie. Ik heb nog geen duidelijke levertijd gekregen.

- Ik heb 2 keer contact gehad met de klantenservice. Laatste heb ik via de chat contact gehad en bij hem was dat ook onbekend maar deze medewerker heeft mijn incident naar 1 van jullie andere afdeling doorgezet maar alsnog heb ik nog niets van jullie gehoord.

- Ik heb een keer met Reviva telefonisch contact gehad en die zeiden dat mijn status bij hun op Out of stock stond. Na 1 week heb ik een mailtje gestuurd naar Reviva en deze keer zeiden ze iets anders en ze zeiden dat ze mijn order helemaal niet kunnen zien.

Dit allemaal is zo onduidelijk en het is zo vervelend en ik maak me zorgen dat ik mijn toestel hopelijk voor 1 december kan ontvangen zodat ik pre-sale actie kan indienen bij Huawei voor de Horloge en wireless charger. Als dit toch niet lukt ga ik wel een bezwaar indienen bij Tele2.

Ik hoop dat jullie op bovenstaande een antwoord kunnen geven anders dan dat ik de levertijd pagina van jullie moeten checken...

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 19 november 2018, 11:10

Hoi TheFbo,

Welkom op het forum van Tele2,

Hoe graag ik ook wil, ik kan je nu niet verder helpen, je aanvraag is niet geanulleerd in ieder geval

Fijne dag

Arjan

Bekijk origineel bericht

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas, hier op het forum kunnen moderators geen individuele leveringen c.q. wachtrij inzien. De telefonische klantenservice best je beste optie.
Ik had gehoopt dat ik via deze weg toch ietsje verder komt met mijn bestelling want vorige keer hebben ze mij ook geholpen. 😐
Ik heb ook hetzelfde probleem:

2x een mail gehad waarin ik continu wordt verwezen naar de levertijden pagina, maar echt duidelijk is dat niet.
Ik heb nog gebeld en gechat, maar ver kom je daarmee ook niet.
Het blijft heel vaag, en volgens de levertijden is er een kans dat het toestel na december geleverd wordt. (en dus geen Watch en oplader).

Als ik de laatste week van november niets hoor dan ga ik ook maar annuleren. Zeker met de groene scherm problemen heb ik eerder de neiging om te annuleren. En daarnaast is dit toestel bij elk retailer verkrijgbaar behalve bij tele2.
Beste Aslan,

Het is zo gek geworden.. gisteren opnieuw contact gehad met klantenservice en ze zeiden deze keer na lang zoeken dat mijn bestelling vastgelopen is. Deze hebben ze nu naar hoofdkatoor gezet en binnen 7 werkdagen krijg ik een mail voor de levering.

Het punt is na 2 keer bevestigen met de meneer werd aangegeven dat de toestel gewoon op voorraad is...

Ik hou jullie op de hoogde.
Hi TheFbo
Ik bel maandag ook even over de status van mijn bestelling.

Ik denk dat consumenten met een groene scherm voorrang krijgen op een nieuw toestel en dat wij dus langer moeten wachten.
Reputatie 5
Badge
Hoi TheFbo,

Welkom op het forum van Tele2,

Hoe graag ik ook wil, ik kan je nu niet verder helpen, je aanvraag is niet geanulleerd in ieder geval

Fijne dag

Arjan
Aslan schreef:

Hi TheFbo
Ik bel maandag ook even over de status van mijn bestelling.

Ik denk dat consumenten met een groene scherm voorrang krijgen op een nieuw toestel en dat wij dus langer moeten wachten.

Beste Aslan heb jij ook gebeld en wat hebben zou jou verteld over de leveringen?
Ja ik heb gebeld, maar veel duidelijker is het ook niet geworden. Het enige wat ik volgens hun kan doen is in gaten houden van de levertijdenpagina, verder weten ze ook niet wanneer de toestel leverbaar is.

Ik heb voor 2 november gepreorderd, om een Watch en oplader te krijgen. Echter, om gebruik te maken van deze actie moet je voor 1 december aanmelden via Huawei en o.a je IMEI invullen...toestel heb ik niet dus dat gaat moeilijk. Ik heb dus gezegd dat ik nog een week ga wacht en als ik niks hoor mijn order annuleer. (voor wat wacht ik namelijk als ik toch de watch en oplader niet kan krijgen en een andere kleur niet kan).

Wat me wel verbaasd is dat elke retailer de blauwe variant op voorraad heeft, behalve Tele2. Als ik de levertijden bekijk dan zie je bij elk toestel een levertijd van 3 weken!
Aslan schreef:

Ja ik heb gebeld, maar veel duidelijker is het ook niet geworden. Het enige wat ik volgens hun kan doen is in gaten houden van de levertijdenpagina, verder weten ze ook niet wanneer de toestel leverbaar is.

Ik heb voor 2 november gepreorderd, om een Watch en oplader te krijgen. Echter, om gebruik te maken van deze actie moet je voor 1 december aanmelden via Huawei en o.a je IMEI invullen...toestel heb ik niet dus dat gaat moeilijk. Ik heb dus gezegd dat ik nog een week ga wacht en als ik niks hoor mijn order annuleer. (voor wat wacht ik namelijk als ik toch de watch en oplader niet kan krijgen en een andere kleur niet kan).

Wat me wel verbaasd is dat elke retailer de blauwe variant op voorraad heeft, behalve Tele2. Als ik de levertijden bekijk dan zie je bij elk toestel een levertijd van 3 weken!

Ik heb recht op en jij ook wat mij betreft om de smartwatch en wireless charger alsnog te krijgen. Het is aan Tele2 om deze op te leveren niet Huawei. Het is Tele2 verantwoordelijkheid dat in hun eigen systeem fout zitten. en wij onze bestelling niet netjes op tijd krijgen. Zij moeten zorgen dat ik het toestel op tijd binnen krijg zo niet gaat een zware bezwaarschrift met een schadevergoeding richting Tele2.

Buiten dat betaal ik voor niets nog steeds op mijn oude abonnement de rekeningen omdat nummerbehoud niet overgezet is door stomme systeem fout van Tele2. Dat allemaal komt straks lekker in de schadevergoeding terecht. (Hopelijk niet als ik het toestel toch op tijd binnen krijg)

Eerlijk gezegd wordt dit ook de laatste keer van mij om bij Tele2 een product aan te schaffen van de slechte service!
Reputatie 7
Badge +4
Als nummerbehoud nog niet is uitgevoerd betaal je alleen je oude provider, nog niet het abonnement bij Tele2. Je maakt dus geen dubbele kosten.
Na een tijdje dat mijn bestelling vastgelopen is (bij Tele2) was deze naar hoofdkantoor doorgezet. Ik heb nog steeds niets gehoord van Tele2. Wederom opnieuw contact gehad met Tele2 en ze zeggen deze keer weer iets anders:

Deze keer hebben ze verteld dat mijn storing opgelost is en nu de bestelling wel doorgevoerd is maar het toestel toch niet op voorraad is. Wat een slechte service is dat van Tele2! Eerst beloven ze dat nadat het opgelost is dat ik mijn toestel direct geleverd zou worden en nu zeggen ze weer iets anders en NOG STEEDS ONDUIDELIJKHEID.

Ik heb bij Reviva ook net contact gehad en zij kunnen mijn order nog steeds niet vinden. Wat een schandalig service is dat...

Beste Eric,

Mijn abonnement is al verlopen bij de oude provider en wat ik bedoel is omdat Tele2 mijn bestelling niet op tijd geleverd heeft van een fout in het systeem betaal ik nu extra maand aan mijn oude provider. Ik bedoel niet dat ik dubbele kosten maak!
Hierbij deel ik nog een nieuws voor de liefhebbers en hou ik jullie op de hoogte.

Ik heb een klacht ingediend bij Tele2.

Echter heb ik een antwoord gekregen van 2 zin. Antwoord is dat ik geduld moet hebben en de toestellen niet op voorraad zijn.

Nog eens geen antwoord over dat ik mijn recht blijf houden als het toestel niet voor 1 december geleverd wordt dat ik alsnog de wireless charger en smartwatch kan krijgen.

Buiten dat hadden ze mij toen al beloofd om dit alsnog te leveren en hebben ze alsnog aan de telefoon aangegeven zodra mijn order doorgevoerd dat de toestel direct verstuurd wordt omdat deze al op voorraad was.

Maar goed de zaak loopt nog en ik wacht nog 1 week en dan ga ik andere maatregelen nemen en de zaak gaat lekker naar de Consumwijzer.

Op deze manier is dit geen professionele service leveren! Zo een service heb ik eerlijk gezegd niet verwacht van zo een grote provider!
Hi,

Ik heb inmiddels goed nieuws mogen ontvangen! Ik heb namelijk voor de 4de keer een mail ontvangen dat het weer wat langer zal duren. Ik had nog een kleine hoop dat de levering voor 1 december zou plaatsvinden, maar ook dat is weg. Het begint nu wel echt irritant te worden.
Je krijgt tenminste en email. Ik heb vandaag weer een SMS ontvangen dat ik nummerbehoud moet goedkeuren. Ze hebben mijn bestelling blijkbaar opniuew ingezet en hij staat ook niet meer als titel PreSale. (erg slim van Tele2 moet ik zeggen) maar daarvoor ga ik zeker bellen en afspraken maken.

Ik wil de Smartwatch en Wireless charger. Anders had ik mijn bestelling al lang geannuleeerd.
Zojuist gebeld met klantenservice en ze hebben blue kleur veranderd naar black. Echter hebben ze een nieuwe order geplaatst en ik zou op deze manier wel de smartpatch bij huawei kunnen aanvragen zeggen ze. Echter twijfel ik daar aan maar goed afspraak gemaakt bij reviva en het toestel komt komt volgende week binnen.

Mensen die blue kleur in bestelling staan wacht hier niet op en deze al lang niet leverbaar ook niet binnen 3 weken...

Reageer