- Ik heb 2 keer contact gehad met de klantenservice. Laatste heb ik via de chat contact gehad en bij hem was dat ook onbekend maar deze medewerker heeft mijn incident naar 1 van jullie andere afdeling doorgezet maar alsnog heb ik nog niets van jullie gehoord.
- Ik heb een keer met Reviva telefonisch contact gehad en die zeiden dat mijn status bij hun op Out of stock stond. Na 1 week heb ik een mailtje gestuurd naar Reviva en deze keer zeiden ze iets anders en ze zeiden dat ze mijn order helemaal niet kunnen zien.
Dit allemaal is zo onduidelijk en het is zo vervelend en ik maak me zorgen dat ik mijn toestel hopelijk voor 1 december kan ontvangen zodat ik pre-sale actie kan indienen bij Huawei voor de Horloge en wireless charger. Als dit toch niet lukt ga ik wel een bezwaar indienen bij Tele2.
Ik hoop dat jullie op bovenstaande een antwoord kunnen geven anders dan dat ik de levertijd pagina van jullie moeten checken...
Beste antwoord door Arjan van Tele2
Hoi TheFbo,
Welkom op het forum van Tele2,
Hoe graag ik ook wil, ik kan je nu niet verder helpen, je aanvraag is niet geanulleerd in ieder geval
Fijne dag
Arjan