beantwoord

2 keer dezelfde telefoon besteld

  • 16 mei 2021
  • 2 reacties
  • 41 x bekeken

Ik heb perongeluk 2 keer dezelfde telefoon besteld de ene is betaald, de andere nog niet. Moet ik de 2e annuleren of hoef ik niks te doen om hem niet te krijgen en te moeten betalen?

icon

Beste antwoord door eric 16 mei 2021, 22:28

Ik zou morgen even de klantenservice bellen. Die kunnen de 2e bestelling formeel annuleren.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou morgen even de klantenservice bellen. Die kunnen de 2e bestelling formeel annuleren.

Reputatie 4
Badge

Hey Max, is het gelukt met de 2e bestelling te annuleren?

Als ik iets voor je kan doen, laat het me dan gerust weten! In dat geval heb ik nog wel je gegevens nodig, zoals je postcode en huisnummer. Zou je deze in je profiel willen invullen of via een privebericht naar me willen sturen?

Als het al is gelukt, dan hoeft dit natuurlijk niet meer. Ik hoor het graag van je! :smile: