beantwoord

2 bestellingen gedaan 1 annuleren

  • 26 November 2021
  • 4 reacties
  • 101 x bekeken

Hallo!

Ik heb een probleem, ik heb namelijk per ongeluk een dubbele bestelling gedaan toen ik mijn abonnement mocht verlengen. De 1e ging namelijk niet helemaal goed waarna ik de 2e had geplaatst. Maar nu krijg ik herinnerings mails met dat ik die 1e bestelling (iphone 12) nog moet betalen wat ik natuurlijk niet ga/wil doen.

Om die reden had ik de klantenservice gebeld. De 1e keer werd er na 30 minuten opgenomen en zou ik doorverbonden worden na mijn vraag, waar ik toen weer 30 minuten moest wachten waarna ik gestopt ben i.v.m. tijd. Nu heb ik net weer gebeld, na 25 minuten werd er opgenomen en stelde ik de vraag, tijdens het stellen van mijn vraag hing de jongen aan de andere kant gewoon op.

 

Mijn vraag is nu, kan je de mails negeren of het ergens anders oplossen of moet ik weer de klantenservice bellen en hopen dat ik deze keer wel geholpen word.

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 30 November 2021, 16:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Huh bizar dat je zo lang moet wachten en vervolgens niet eens geholpen word… Ik zou wel nog een keer proberen te bellen, dat is de beste/snelste oplossing, ik zie dat er momenteel geen wachtrij staat bij de mobiele afdeling.

Succes! Mocht het echt niet lukken kan @Marciano van Tele2 je ook wel helpen, maar dat word pas maandag ben ik bang.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nils, allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie en op de Community!

Ik ga je hierbij helpen. Met je 06-nummer heb ik 1 bestelling terug kunnen vinden, waar inderdaad ook de reminder voor de betaling bij staat. Nu ga ik op zoek naar je 2e bestelling. Zou je me een privebericht willen sturen met je ordernummer en postcode + huisnummer? Zodra ik deze heb, ga ik voor je aan de slag! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Update: De eerste bestelling is geannuleerd en de tweede bestelling verloopt vlekkeloos! :sunglasses: