2 abonnementen en 1tje is klaar

• 27 januari 2019
  • 4 reacties
  • 135 x bekeken

Hallo,

Ik heb dus laatst een nieuw abonnement met telefoon aangeschaft en ik had ook nog een abonnement lopen waarvan ik het toestel had afbetaald. Nou is het abonnement waarvan het toestel is afbetaald klaar en kan ik verlengen etc. Maar wat ik wil is het nummer waarbij het toestel dat is afbetaald behouden en mijn nummer van mijn nieuwe toestel dus in principe het oude nummer te geven. Kan dat? Beetje ingewikkeld en slecht uitgelegd maar ik wil van nieuwe sim/telefoon A het oude nummer van sim/telefoon B krijgen die dus is afbetaald en 24 maanden opzitten. Sim/telefoon B wil ik dan dus stop zetten zodat ik met dit telefoonnummer verder kan op sim/telefoon A (het nieuwe abonnement). Want nu betaal ik 2 abonnement nog door terwijl ik het telefoonnummer alleen wil behouden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hierbij moet ik ook vermelden dat wanneer ik telefoonnummer van B naar sim A wil doen, dat ik ook mijn abonnement wil stoppen van B, want die gaat sowieso stoppen maar wil wel het nummer behouden.
Reputatie 6
Badge
Hoi Eldin Novalic,

Welkom op het forum van Tele2,

Het is helaas niet mogelijk om een bestaand nummer te plaatsen op een ander abonnement.

Fijne dag,

Arjan
Hoi Eldin Novalic,

Welkom op het forum van Tele2,

Het is helaas niet mogelijk om een bestaand nummer te plaatsen op een ander abonnement.

Fijne dag,

Arjan

Maar als ik abonnement/simkaart B stop zet dan en dan bij mijn huidige abonnement een nieuw nummer aanvraag, en vervolgens dus het oude nummer vraag?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dat is een soort interne nummerportering, dat kan alleen als je simkaart B verlengt met een nieuw abonnement erop.