2 abbonementen onder 1 rekeningnummer

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Hoi, ik had een vraag.
Ik heb namelijk momenteel 2 abonementen onder 1 rekeningnummer, ik zie dus via de Tele2 app bij facturen staan dat ik een business account heb? Waar staat dat voor en waarom is dat zo, ik heb dat namelijk niet onder een zakelijke account gedaan? En de vraag is kan ik 2 abbonementen onder 1 rekeningnummer hebben?
Alvast bedankt!

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 13 juli 2018, 09:10

Hoi @Saltin, welkom op het forum van Tele2,

Ik had graag even willen kijken hie dat precies zit bij jou.
Helaas lukt me dit niet om dat je geen klant gegevens in je profiel hebt gezet.
Zou je dit alsnog even willen doen?

Groet,

Arjan

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als jouw maandelijkse factuur geen BTW specificatie heeft, dan is het een consumenten abonnement. Volgens mij heeft Tele2 zakelijk ook geen app. Dus als jouw abonnementen in de Tele2 app zichtbaar zijn, dan zullen het consumentenabonnementen zijn.

Jouw vraag: 2 abonnementen afgeschreven van 1 bankrekening is mogelijk. Mocht dat voor1 van de abonnementen veranderd moeten worden, bel dan even de klantenservice. Wel moeten de eerste 2 facturen van een nieuw abonnement worden afgeschreven van de bankrekening die bij de aanvraag is opgegeven.
Oke top bedankt!
Het is namelijk zo dat het ene abonnoment nieuw is en het andere wordt al gebruikt. En ze worden allebei nog steeds gebruikt. Bij de nieuwe zijn de eenmalige kosten er al vanaf gegaan, alleen van de wat oudere abonnoment is het maandelijkse bedrag nog niet van af gegaan.
Reputatie 5
Badge
Hoi @Saltin, welkom op het forum van Tele2,

Ik had graag even willen kijken hie dat precies zit bij jou.
Helaas lukt me dit niet om dat je geen klant gegevens in je profiel hebt gezet.
Zou je dit alsnog even willen doen?

Groet,

Arjan