beantwoord

1GB data niet ontvangen

• 14 december 2015
  • 6 reacties
  • 532 x bekeken

Begin december werd groots aangekondigd dat klanten deze feestmaand een extra Gigabyte aan data zouden krijgen. Het is ondertussen halverwege december, maar ik heb nog steeds geen extra grote bundel. Why?
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 24 december 2015, 11:01

Hoi Barry,

Bedankt voor je berichtje. Het klopt dat jij de 1GB data niet hebt ontvangen. Dit was alleen voor klanten die nog in ons oude 3G-systeem zaten. Alle klanten die zijn overgezet naar ons 4G-systeem hebben een dataverdubbeling gekregen. Als je inlogt in Mijn Tele2 zal je zien dat jouw data in november is verdubbeld. Je had eerst 2000 MB internet en hebt nu 4000 MB internet. De verdubbeling blijft geldig zolang het huidige abonnement loopt. Op deze pagina kan je meer lezen over deze actie. Vind je het nog steeds jammer dat je de 1GB niet hebt gekregen? ;)

Fijne feestdagen, Barry! Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Begint je factuur periode op de 16de? Of de 23ste? Dan krijg je op die dag de 1GB.
Begint je factuur periode op de 16de? Of de 23ste? Dan krijg je op die dag de 1GB. Eerste dag van de maand...
Reputatie 2
Badge +2
Hey barry.kraakman95

Je bent niet meer teruggekomen in jouw topic. Heb je de 1GB nog ontvangen op de 16e? Groet, Ciana
Ik ben wel degelijk teruggekomen op mijn topic; mijn factuurperiode gaat de 1e in. Heb nu ook nog geen extra GB bovenop mijn bundel... Erg jammer dit.
Reputatie 2
Badge +2
Hi Barry,

Ik bedoelde na de 16e (of in dit geval de 23e). Zou je een privéberichtje willen sturen met jouw NAW, klantnummer en geboortedatum? Ik wil even kijken waarom de 1GB niet is binnengekomen. Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'Bericht'. Je kan ook een privéberichtje versturen door te klikken op deze link: https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=89911.

Groet, Ciana
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Barry,

Bedankt voor je berichtje. Het klopt dat jij de 1GB data niet hebt ontvangen. Dit was alleen voor klanten die nog in ons oude 3G-systeem zaten. Alle klanten die zijn overgezet naar ons 4G-systeem hebben een dataverdubbeling gekregen. Als je inlogt in Mijn Tele2 zal je zien dat jouw data in november is verdubbeld. Je had eerst 2000 MB internet en hebt nu 4000 MB internet. De verdubbeling blijft geldig zolang het huidige abonnement loopt. Op deze pagina kan je meer lezen over deze actie. Vind je het nog steeds jammer dat je de 1GB niet hebt gekregen? ;)

Fijne feestdagen, Barry! Groet, Ciana