beantwoord

15 euro extra internetkosten bij abonnement onbeperkt

• 23 september 2019
  • 5 reacties
  • 286 x bekeken

Hallo,

Gezien bellen geen zin heeft en ik geen antwoord krijg op mijn vraag, probeer ik het hier. Ik kreeg in mijn app ineens te zien dat ik 15 euro buiten mijn bundel heb. Omdat ik een onbeperkt abonnement heb, dus onbeperkt data, bellen en sms'en kan dat eigenlijk niet. Dus ik bel de klantenservice en daar zei een dame dat ik een knop had aangeklikt. Nu heb ik wel eens dat de dagbundel van 5000 mb verlengd moet worden, maar dat is bij onbeperkt altijd zo. Onbeperkt is onbeperkt zou je zeggen. Maar de dame wist het zeker, ik had iets aangeklikt. Nu heb ik dat uitgeprobeerd maar er valt nergens wat aan te klikken om dit voor elkaar te krijgen, die extra kosten. Dus vandaag geprobeerd wederom contact te krijgen maar ik krijg alleen maar "wachtrij is te lang".

Gezien ik die 15 euro niet wil betalen omdat ik niets heb aangezet en ook niets kán aanzetten, wil ik dat dit uit mijn account wordt gehaald. Hoe kan ik dit nu het beste regelen?
icon

Beste antwoord door eric 23 september 2019, 19:34

Onder welke categorie zie je de extra kosten? Internet Nederland? Als je "Sms 5" naar 1280 hebt gestuurd heb je inderdaad een extra bundel gekocht. Dat is niet de bedoeling. De FUP is 5Gb per dag en daarna kun je PER 1 Gb gratis bijbestellen. Dat doe je door in de Tele2 app op de knop 1Gb bij te bestellen. Die komt zichtbaar op het moment dat je 80% van de 5Gb hebt opgemaakt onder " KOOP EXTRA DATA". Maar de prijs bij 1Gb staat in jouw app dan als gratis. Alle grotere bundels die je besteld moet je dus wel betalen. Zie voor alle informatie deze pagina.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Hallo Quinten,

Wanneer je unlimited data hebt is het niet mogelijk via je app extra data aan te schaffen. Ik ben daarom ook benieuwd waardoor jij extra kosten hebt gemaakt.
Kun je me een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik het voor je na.

Groet Petra
Beste Eric,

Ik heb nog nooit dan: nog 1gb een andere code of wat dan ook in de buurt van iets anders verstuurd via SMS, daarnaast kan ik in de app geen bundels aanschaffen want de app geeft mij daar geen toestemming voor aangezien ik unlimited heb, bedankt voor je antwoord om uit te vogelen wat er aan de hand is.

Mvg,
Quinten Haverkort.
Reputatie 7
Badge +4
Onder welke categorie zie je de extra kosten? Internet Nederland? Als je "Sms 5" naar 1280 hebt gestuurd heb je inderdaad een extra bundel gekocht. Dat is niet de bedoeling. De FUP is 5Gb per dag en daarna kun je PER 1 Gb gratis bijbestellen. Dat doe je door in de Tele2 app op de knop 1Gb bij te bestellen. Die komt zichtbaar op het moment dat je 80% van de 5Gb hebt opgemaakt onder " KOOP EXTRA DATA". Maar de prijs bij 1Gb staat in jouw app dan als gratis. Alle grotere bundels die je besteld moet je dus wel betalen. Zie voor alle informatie deze pagina.
Heb je je niet per abuis geabonneerd op de een of andere betaalde dienst?
Kijk in ieder geval even op www.payinfo.nl