beantwoord

1280 bundelbooster werkt niet

  • 11 december 2017
  • 4 reacties
  • 231 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Kan momenteel geen gebruik maken van het 4G-netwerk omdat ik geen bundelbooster kan activeren. Niet via sms en ook niet via MijnTele2 (app en website). Sterker nog, op MijnTele2 kan ik zelfs mijn verbruik niet eens zien.. Staat dat ik mijn verbruik zichtbaar wordt zodra mijn abonnement in gaat, terwijl ik al ruim 5 maanden gebruik maak van jullie diensten. Hoe los ik dit op zodat ik weer 4G internet kan gaan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 7 februari 2018, 14:05

Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ja ik heb dat ook
Dit had ik enkele dagen geleden ook. Aanvraag via sms gedaan, bevestiging ontvangen, maar nog geen 4G. Telefoon even resetten en het werkte weer, daarmee kan je in elk geval nu verder.
Badge
Hoi Miro,

Is het inmiddels gelukt om je bundel te activeren?

Mark
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.