beantwoord

10GB internetbundel

• 30 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 207 x bekeken

Hoi!

Weet iemand of de 10GB internetbundels nog teruggaan komen? Voor een nieuw abbonoment is er alleen nog keuze tussen 7GB (net te weinig) en 20GB (veelste veel).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 september 2019, 14:25

Hallo Frans,

We kunnen het nooit met zekerheid zeggen maar de 10Gb lijkt niet terug te komen. Eric geeft een goede vergelijking, de keus blijft uiteraard altijd aan jou!
Tip: De Dit Wil Ik Weken lopen nog t/m morgen!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het verschil is maar 5 euro voor 13 gb. Check anders t-mobile die hebben dit nog wel.
Hoi Eric,

Mij gaat het er meer om dat ik dan 10GB niet gebruik, maar er wel voor betaal. En dan is het uiteindelijk toch wel zonde van je geld (vind ik). Maar bedankt, ga zeker bij T-Mobile even kijken!
Reputatie 7
Badge +4
Tele2: 20Gb plus onbepekt bellen, met de dat wil ik weken: 20 euro.
T-mobile: 10Gb plus onbeperkt bellen: 25 euro

Dus, je moet wel heel principeel zijn om niet te betalen voor wat je niet gebruikt. Met t-mobile heb je wel 10Gb 4G in het buitenland. Bij Tele2 dan 12Gb 3G.
Reputatie 4
Badge
Hallo Frans,

We kunnen het nooit met zekerheid zeggen maar de 10Gb lijkt niet terug te komen. Eric geeft een goede vergelijking, de keus blijft uiteraard altijd aan jou!
Tip: De Dit Wil Ik Weken lopen nog t/m morgen!

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra