beantwoord

10GB bundel gekocht maar kan maar 5GB gebruiken

Titel zegt het al, ik betaal voor 10GB per maand maar wanneer ik check hoeveel ik kan gebruiken zie ik een limiet van 5GB staan.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 6 mei 2019, 15:37

Wanneer je hebt verlengt gaat je nieuwe abonnement en de bijbehorende prijs in zodra je huidige abonnement is verlopen. Tot die tijd blijft je oude/huidige abonnement actief met de bijbehorende bundels en prijzen.

Je kunt de einddatum zien in je MijnTele2 account bij het overzicht van je producten. De prijzen voor de bel/sms en databundels zijn overigens bij ons hetzelfde als bij (web)winkels.

Laat het maar weten wanneer ik iets voor je moet nakijken.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens in mijn.tele2.nl bij producten. Staat daar de 10Gb of 5Gb? Wat betaal je voor je databundel per maand?
Daar staat 5GB. Ik betaal 12.17 per maand voor de data.
Reputatie 7
Badge +4
Met 12 euro betaal je ook voor 5Gb aan data.

Die 12 cent is waarschijnlijk de inflatiecorrectie van afgelopen zomer.

Wat je kan doen is als je abonnement 2 jaar of ouder is te verlengen. www.tele2.nl/verlengen. Dan betaal je nu als actietarief 13 euro voor 10 Gb. Als je abonnement nog niet zo oud is kun je ook binnen de mijn.tele2.nl onder producten een 10 Gb bundel kiezen. Het tarief wat dan van toepassing is staat daar dan bij.
Mijn abonnement verlengen is ook precies wat ik heb gedaan. Daar zag ik hetzelfde als op de foto en heb ik gekozen voor 10GB @ 13 euro per maand. Via belsimpel gedaan trouwens.
Reputatie 7
Badge +4
Als je nu 12,17 betaald dan gaat die verhoging naar 13 euro/10gb misschien later in? Maar aangezien belsimpel jouw verkoper is moet je dat bij hen navragen.
Reputatie 6
Badge +1
Kijk eens naar de looptijd van het abonnement. Ik kan die prijzen niet terugvinden op de belsimpel site.
Reputatie 5
Badge
Hi,

Aangezien je bij Belsimpel je abonnement hebt afgesloten kan je beter even contact met ze opnemen, zij hanteren namelijk andere prijzen voor verschillende Tele2 bundels aangezien zij retailer zijn.
Reputatie 7
Badge +2
Mijn abonnement verlengen is ook precies wat ik heb gedaan. Daar zag ik hetzelfde als op de foto en heb ik gekozen voor 10GB @ 13 euro per maand. Via belsimpel gedaan trouwens.
Als je de ‘oude’ bundel van 5GB en de bijbehorende prijs nog als actief abonnement ziet staan, dan betaal je dus niet voor 10GB terwijl je 5GB krijgt (=topic). Wat is de einddatum van je abonnement? Kan het zijn dat je verlenging nog moet ingaan?
Reputatie 4
Badge
Wanneer je hebt verlengt gaat je nieuwe abonnement en de bijbehorende prijs in zodra je huidige abonnement is verlopen. Tot die tijd blijft je oude/huidige abonnement actief met de bijbehorende bundels en prijzen.
Je kunt de einddatum zien in je MijnTele2 account bij het overzicht van je producten. De prijzen voor de bel/sms en databundels zijn overigens bij ons hetzelfde als bij (web)winkels.

Laat het maar weten wanneer ik iets voor je moet nakijken.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra