beantwoord

100% door bundel, maar wel nog internet

• 28 juli 2020
  • 10 reacties
  • 384 x bekeken

Goedemorgen,

Ik kreeg vanochtend een sms dat ik 100% door mijn internet bundel heen ben, maar ik kan nog wel gebruik maken van mijn internet bundel. Als ik via de app kijk staat er dat ik nog 20 gb over heb van mijn 40 gb bundel, terwijl ik een 20 gb bundel heb. Als ik inlog via de site, geeft deze wel aan dat ik door mijn  bundel heen ben. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 4 augustus 2020, 16:56

Hi @Henri12, daar ben ik weer! Het lijkt erop dat het te maken heeft met een dubbele aanvraag om te upgraden van 10GB naar 20GB. Er is daarbij 2 x 20GB actief geworden. Je zou vanaf 01-08 1 x de 20GB bundel moeten hebben, maar ik zie nu dat de dubbele 20GB bundel deze maand is meeverhuisd. Als dit niet de bedoeling is geweest en je wilt geen gebruik maken van de tweede 20GB bundel, wil je het mij dan laten weten? Aan het einde van de maand check ik de balans en als er geen gebruik is gemaakt van de dubbele 20GB bundel, dan vergoed ik het bedrag gewoon voor je. Geen probleem! Just let me know @Henri12:relaxed:

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Een 40GB bundel heeft Tele2 volgens mij nooit aangeboden, dus er lijkt iets mis te gaan. Ben je recent klant geworden (aanvraag na 6 mei) of was je daarvoor al klant voor mobiel?

Reputatie 4
Badge

Hi @Henri12, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft en de screenshots hebt meegestuurd. Dat is erg duidelijk. Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te checken hoe het zit met jouw bundelverbruik. Ik zie inderdaad dat de bundel van 20GB helemaal gebruikt is. Ook zie ik dat er nu een tweede 20GB bundel in gebruik is, vandaar de 40GB in totaal. Het lijkt erop dat er iets mis gegaan is, @pipodeclown heeft het bij het juiste eind. Maar wat dat is durf ik je niet te zeggen! Ik heb daarom gelijk een ticket aangemaakt voor het onderzoeksteam. Zij gaan dit helemaal voor je uitzoeken. Je hoort het persoonlijk van mij zodra ik een update heb. :muscle_tone4: Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 6
Badge +1

Die extra 20 GB bundel is vrijdagavond alweer voorbij! 

Een 40GB bundel heeft Tele2 volgens mij nooit aangeboden, dus er lijkt iets mis te gaan. Ben je recent klant geworden (aanvraag na 6 mei) of was je daarvoor al klant voor mobiel?

Nee dat dacht ik ook en vond dat ook nogal raar. Ik ben al een poos klant bij Tele2.

Hi @Henri12, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft en de screenshots hebt meegestuurd. Dat is erg duidelijk. Ik ben gelijk in het systeem gedoken om te checken hoe het zit met jouw bundelverbruik. Ik zie inderdaad dat de bundel van 20GB helemaal gebruikt is. Ook zie ik dat er nu een tweede 20GB bundel in gebruik is, vandaar de 40GB in totaal. Het lijkt erop dat er iets mis gegaan is, @pipodeclown heeft het bij het juiste eind. Maar wat dat is durf ik je niet te zeggen! Ik heb daarom gelijk een ticket aangemaakt voor het onderzoeksteam. Zij gaan dit helemaal voor je uitzoeken. Je hoort het persoonlijk van mij zodra ik een update heb. :muscle_tone4: Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust. De Community staat voor je klaar! 

Hi! Helemaal super! Dan wacht ik af wat daaruit voortkomt! 

Reputatie 4
Badge

Hi @Henri12, daar ben ik weer! Het lijkt erop dat het te maken heeft met een dubbele aanvraag om te upgraden van 10GB naar 20GB. Er is daarbij 2 x 20GB actief geworden. Je zou vanaf 01-08 1 x de 20GB bundel moeten hebben, maar ik zie nu dat de dubbele 20GB bundel deze maand is meeverhuisd. Als dit niet de bedoeling is geweest en je wilt geen gebruik maken van de tweede 20GB bundel, wil je het mij dan laten weten? Aan het einde van de maand check ik de balans en als er geen gebruik is gemaakt van de dubbele 20GB bundel, dan vergoed ik het bedrag gewoon voor je. Geen probleem! Just let me know @Henri12:relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

Ooooooooooohhh er is een bundel bijgekocht, kijk die info vonden we niet in het topic...

Hi @Henri12, daar ben ik weer! Het lijkt erop dat het te maken heeft met een dubbele aanvraag om te upgraden van 10GB naar 20GB. Er is daarbij 2 x 20GB actief geworden. Je zou vanaf 01-08 1 x de 20GB bundel moeten hebben, maar ik zie nu dat de dubbele 20GB bundel deze maand is meeverhuisd. Als dit niet de bedoeling is geweest en je wilt geen gebruik maken van de tweede 20GB bundel, wil je het mij dan laten weten? Aan het einde van de maand check ik de balans en als er geen gebruik is gemaakt van de dubbele 20GB bundel, dan vergoed ik het bedrag gewoon voor je. Geen probleem! Just let me know @Henri12:relaxed:

Hi! Ooh dan heb ik dus perongeluk een dubbele aanvraag gedaan. Daar was ik mijzelf niet van bewust. Dit was niet de bedoeling en wil geen gebruik maken van een tweede 20 GB bundel. Kan ik dit zelf uitschakelen?

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt het niet zelf uitschakelen. Rox biedt je aan om begin september haar even te contacten en als je de 2e bestelde bundel niet hebt gebruikt dan maakt zij een credit bedrag. 

Reputatie 4
Badge

Hi @Henri12, dat kan soms gebeuren... Zoals @eric aangaf, kan je dit niet zelf uitschakelen. Als je eenmaal de bundel hebt gekocht kan je niet meer terug. Het was een beetje een ongelukkige timing dat je na 3 dagen al weer nieuw tegoed zou krijgen, vandaar dat ik je eenmalig aanbied dit te compenseren. Ik ben ervan overtuigd dat dit je geen tweede keer gaat overkomen! Voor nu markeer ik dit topic als beantwoord. Wil je mij een seintje geven begin september als je de dubbele bundel niet hebt gebruikt? Je kan dan een reactie achterlaten in dit topic en mijn naam taggen. Ik regel dan de rest voor je! 

Reageer