vraag

0900 nummers geblokkeerd ??

• 29 mei 2015
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

waarom zijn mijn 0900 nrs geblokkeerd,als de rekening betaald is eerdaags,wordt dat dan automatich terug gedraaid ??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +5
Hey mappieters,

Ik wil graag wat meer weten over deze situatie; lukt het je niet om één 0900-nummer te bellen of is dit bij meerdere nummers zo? Wat voor melding krijg je als je het 0900-nummer wilt bellen? Kun je wel gewoon 'normale' nummers bellen? Heb je alle facturen betaald en zijn deze ook op tijd betaald?

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Hey mappieters,

Ik wil graag wat meer weten over deze situatie; lukt het je niet om één 0900-nummer te bellen of is dit bij meerdere nummers zo? Wat voor melding krijg je als je het 0900-nummer wilt bellen? Kun je wel gewoon 'normale' nummers bellen? Heb je alle facturen betaald en zijn deze ook op tijd betaald?

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Dit geld voor alle nrs,ik krijg bericht dat ik de servicedesk moet bellen,dus bij deze,ik betaal altijd mijn rekeningen,maar het is door jullie geblokkeerd,het zal een beveiliging van jullie kant zijn,maar de rek. wordt weer eerdaags betaald hoor ..!!
Word de blokkering dan auto.weer rechtgezet??Voor de rest kan ik alles bellen,gelukkig,haha ..
Reputatie 7
Badge +5
@Jefta
Lees de voorwaarden eens door waarom, wanneer en hoe lang je afgesloten word van bepaalde nummers.
Na betaling van alle openstaande facturen worden die nummers weer vrijgegeven.
Klant kan ondertussen gewoon zijn ding doen, alleen niets met die nummers.