De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste, Sinds juli heb ik een nieuw abonnement op mijn eigen naam, voorheen betaald door mijn vader. echter wil ik inloggen op de app met mijn telefoonnummer en krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account, ontkoppel eerst het abonnement uit het andere account. Helaas lukt mij dit niet. ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen!bij voorbaat dank, groet,Amina
Ik heb en betaal sind dit jaar mijn eigen abbonement met hetzelfde nummer dat ik al jaren heb.Nu wil ik mijn abbonement toevoegen aan mijn eigen account, alleen geeft de app aan dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik weet alleen niet welk account dat is aangezien mijn nummer niet meer in mijn ouders account staat.Wat nu?
Vorige week heb ik een Iphone 14 pro besteld met een nieuw nummer. Dit toestel heb ik al los betaald. Tijdens het afgeven van de telefoon ging er iets mis en konden ze dit toestel niet aan mij overdragen en is de bestelling geannuleerd. Nu vraag ik me af of ik het geld van dit toestel terug krijg en mijn Tele2 abonnement wordt opgezegd. Het was namelijk geen klein bedrag😅
Goedemiddag ik heb gister een sms ontvangen met dat ik €5 per week moet betalen. Terwijl ik niks gedaan heb.ik heb wel overige kosten van +€5. Ik heb dit per direct stopgezet en net de Tele2 klantenservice gebeld. En die zegt dat ik dit gewoon moet betalen. Ik ben het er oneens mee en mijn vraag is wat kan ik hier mee doen? Mvg,A
Mijn dochter is vanaf 7 maart in Italië voor een doorreis. Ze meld mij nu dat ze geen extra bundel kan aanschaffen die ze kan gebruiken, en alleen internet zou moeten gebruiken via de WiFi. Voor wat ik van mijn dochter begreep uit een telefoongesprek met Tele2, is haar verblijf in Italië al zo lang, en te lang afwezig uit Nederland, dat ze geen mogelijheid meer heeft om een extra of aanvullende bundel aan te kunnen schaffen. Ze zou haar hoeveelheid MB aan roaming al hebben gebruikt.Mijn vraag is of er toch een (andere) mogelijkheid is voor mijn dochter om toch een extra of aanvullende bundel aan te kunnen schaffen om gebruik te maken van het internet, zonder alleen gebruik te hoeven maken van een WiFi verbinding.
Hello, I'm currently in Portugal and I have no service with my mobile subscription. The same happened previously in Italy, I had to get a local SIM card. On the app, everything is set to allowed, no blocks are on. I restarted my phone also. Additionally, i can't make international calls from the Netherlands (from my dutch number to Portuguese number), I hear automatic voice saying call not allowed.I want access for roaming/international use. Thanks in advance.
Ik heb afgelopen week bij Tele2 een iPhone 14 gekocht, bestaand abonnement aangepast en wil nu de gegevens van oude iPhone overzetten naar de iPhone 14. Ik krijg echter de melding: je simkaart wordt niet ondersteund. De simkaart in je oude iPhone ondersteunt overzetten naar eSIM niet. Neem contact op met Tele2 NL voor hulp. HELP!!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De klantenservice kan ik immers telefonisch niet bereiken aagezien ik mijn SIM niet kan ontgrendelen...
Ik heb vanacht meerdere mailtjes ontvangen van info@service.tele2.nl met verschillende codes om mijn aangemaakte account te bevestigen. Beste klant,Fijn dat je een MijnTele2-account aanmaakt!Je gebruikersnaam is: e.f......@...mail.nlUw bevestigingscode is: 7579Heb je niets opgevraagd en komt deze e-mail als een verrassing? Neem dan contact op met Tele2 Klantenservice.We houden contact.Tele2 Ik heb geen abo op zowel vast als mobielIk heb geen account aangemaakt. Is dit spam of probeert iemand anders met mijn emailadres een account aan te maken.
opgelost
Goedemorgen! Ik heb vandaag 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn simkaart geblokkeerd. Ik ben mijn pukcode kwijt en ik heb geen account. Wat kan ik nu doen om mijn pukcode te krijgen?groetjesss
Hallo,ik heb mijn pukcode nodig, alleen ben ik het papiertje daarvan kwijt. En mijn account is ook nog niet gekoppeld aan m’n abonnement:(kunnen jullie mij helpen aan de pukcode?groetjes Laura
Hoi,Ik ben pincode vergeten en puckcode heb ik niet want die het het papiertje waar het opstond is weg. Ook is het nummer nog niet gekoppeld aan een account. Zou iemand mij kunnen helpen? groetjes,prosper Hoevenaars
Graag mijn simkaart activeren[verwijderd door moderator]
Ik moet mijn simkaart activeren maar dit lukt niet. Ik moet een sms ontvangen die ik niet ontvang omdat de simkaart niet geactiveerd is
Hallo, ik probeer een SMS te versturen naar iemand in de Verenigde Staten, maar ik krijg steeds een error terug met “Kan bericht niet versturen met Tele2 NL - error 0”. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Beste, Afgelopen zondag had ik mijn abonnement mogenverlengen met een Samsung Galaxy’s S23 Ultra. Er werd 200 euro cash back en gratis earbuds beloofd.De 200 euro cash back is inmiddels goedgekeurd, maar de earbuds helaas niet. Samsung en Tele2 sturen mij naar elkaar toe. maar bieden geen passende oplossing. Ik ben al jaren vaste klant bij Tele2, met drie verschillende abonnementen. Ik ben ten einde raad. Kan iemand van de forum adviseren?
online mijn kontrakt verlengd met nieuw toestel ,samsung ultraalles ingevuld en werdt doorgezet om te betalen. na het betalen merkte ik dat bedrag niet klopte. ik zou 249 moeten bijbetalen, maar werd 349. paar minuten later kreeg ik mail dat bestelling geplaatst was. in de factuur bleek bijbetaling dus 349 te zijn in plaats van 249. teven was mijn bundel 25 ipv 12,50 . zodoende is mijn maandbedrag ook niet goed. meteen helpdesk gebeld die konden niets doen, moest de bestelling wijzigen bij post.nl en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. vandaag toestel toch binnen gekregen, en weer helpdesk gebeld. nu werdt gezegt dat het door een storing kwam en ik tzt de juiste bedragen zou moeten betalen. maar ik wil hier een schriftelijkr bevestiging van
Goedemorgen,Ik heb onlangs mijn nieuwe abonnement op mijn eigen naam gezet ipv op mijn vaders naam, en vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in, met nummerbehoud. Mijn simkaart werkt echter niet. Ik heb zelf een account aangemaakt op mijn Tele2, maar hier ben ik nu geblokkeerd. Ik kon mijn 06-nummer ook niet koppelen, omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Wat te doen? Ik hoor het graag! Alvast dank!
I am writing to bring to your attention a deeply troubling incident that occurred earlier today. I received a phone call from an individual who made alarming claims about my mobile number being involved in illicit activities. The caller insisted that they would freeze the funds in my bank account unless I transferred the money to their designated "secure" account. Given the detailed knowledge they possessed about my personal information, including my name, mobile number, and previous consumption records with Tele2, I have serious concerns about the security of my information within your company.To provide you with a clearer understanding of the phone call, the caller spoke fluent Chinese and demonstrated awareness of my nationality. They also had access to specific details about my Tele2 account, what phone i used to purchard in tele 2, my name and phone number, which suggests a disconcerting breach of security. The caller's attempt to coerce me into transferring funds under the threat
Hallo, op dit moment heb ik een sim only abonnement wat afloopt op 31 mei volgens my Tele 2. Ik had bij t-mobile een sim only aangevraagd en geannuleerd omdat ik bij Tele 2 een betere bundel kon krijgen. Dus toen heb ik bij Tele 2 een nieuw abonnement afgesloten. Nu is het zo dat ik onlangs mijn telefoon heb gereset en daarbij sms'jes kwijt ben geraakt. Ik vraag me af hoe het zit met nummerbehoud en overgang van het ene naar het andere abonnement. Nummerbehoud is destijds goedgekeurd, maar de ingangsdatum lag voor zo ver ik me herinner over 2 weken, en niet vanaf 1 juni (dus als het oude abonnement is afgelopen). De nieuwe simkaart heb ik alvast naast mijn oude simkaart in mijn telefoon gestopt. Zouden jullie voor mij kunnen nagaan hoe dit zit? Niet dat ik straks ineens zonder abonnement zit.
Ik was een klant bij Tele2. Ik wilde naar een andere provider overstappen. In mijn Tele2 abonnement had ik nog ongeveer ander half maand. Ik heb de klantservice van Tele 2 aantal keren gebeld om ze te vragen wat het kost als ik mijn abonnement wil opzeggen. Zij raadden mij aan het abonnement af te kopen. Ik heb hit abonnement afgekocht. Daarna kreeg ik emails bij elke keer wordt gezegd dat ik openstaand bedrag heb en dit gaat afgeschreven worden. Ik belde toen Tele 2. de medewerkers zei dat ik 11 of 4 euro openstaand bedrag heb. De laatste heb ik email met openstaand bedrag van €94. Na het contact met Tele, ben ik verteld dat ik een boete moet betalen omdat ik het abonnement heb opgezegd. Ik zei dat jullie niet mij op de hoogte van de boete gehouden maar de medewerkster zei dat ik in de factuur kon terugzien. Ik zei dat ik in mijn tele 2 geen aangekoppeld abonnement heb en kan de facturen niet zien en vroeg haar de facturen als pdf naar mij te mailen maar ik kreeg steeds een link naar
Goedendag!Ik heb onlangs mijn contract overgezet van mijn moeder naar mij bij mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud. Nu is dat vandaag ingegaan maar kan ik mijn 06-nummer niet koppelen omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Ik kan deze bij het oude account niet meer terugvinden.Wat te doen?
Hallo, Ik wil mijn nieuwe sim activeren via idin, echter als je op de pagina tele2.nl/sim na de selectie op verder klik gebeurt er niks. Ik heb dit in verschillende browsers en 2 devices geprobeerd. Graag hulp.
Mijn onlangs aangekochte simkaart in een telefoon winkel blijkt op de achtergrond een T-Mobile simkaart te zijn. Wel erg vreemd ik sluit immers een Tele2 abonnement af, krijg een tele2 simkaart en een tele2 contract. Maar bij het aanmelden bij Tele2 MijnTele2 zie ik dat de kaart niet herkend word. In mijn klantvoordeel van T-Mobile zie ik echter een symbool van T-mobile bij mijn simkaart staan. Maar ik kan de simkaart ook niet aanmelden bij T-Mobile. Kan iemand mijn nummer migreren naar Tele2 zodat ik deze kan invoeren in MijnTele2 en zo ook mijn verbruik kan zien.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.