De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik maak al een poos gebruik van de Tele2 app. Ik meld mij aan via de vingertouch. Vandaag wilde ik mij aanmelden en vervolgens krijg ik de vraag dat ik een account moet aanmaken terwijl ik al een account heb anders kon ik niet inloggen met de vingertouch. Ik probeer op de website van Tele2 in te loggen. Vervolgens pakt het systeem mij wachtwoord niet. Ik maak gebruik van de optie “wachtwooord vergeten?”. Maak nu wachtwoord aan, ik kom op MijnTele2. Ik maak een topic aan “voicemail werkt niet”. Collega Tele2 reageert op de topic waarvan ik de melding ontvang in mijn “Hotmail” inbox. Ik klik op het bericht en wordt geleid naar de topic om te reageren. Systeem vraagt of ik wil inloggen. Ik geef gehoor daar aan. Wat blijkt?! Het wachtwoord die ik 60 minuten geleden heb aangemaakt pakt hij niet. Ik loop ieder keer tegen dit probleem in de app of op de website dat mijn wachtwoord niet “goed”. Ik heb notabene het wachtwoord opgeschreven zodat ik mij niet kan vergissen!
Kan ik een nieuwe telefoon kopen als het toestelkrediet afbetaald is maar het abonnement nog doorgaat of moet ik wachten tot ik kan verlengen?
Hoi,ik vraag me af of ik mag mijn mobiel nummer wijzigen door de eventueel gehackte gegevens, en als dat mag, is het kosteloos, hopelijk!?
Goedendag.,Nu het voor zakelijke klanten wel mogelijk is om een duo simkaart aan te vragen wil ik dit als particulier ook. Reden: Tijdens mijn werk gebruik ik een cat telefoon (onverwoestbaar maar niet gebruiks vriendelijk) en buiten mijn werk een huawei.Ik wil dus met hetzelfde nummer probleemloos kunnen schakelen in de situatie qua toestel. Graag een reactie. Groetje Peter. V. J.
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Hallo, Ik wil graag een MijnTele2 account aanmaken, maar krijg telkens de foutmelding 'Sorry. Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer'. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 UltraTopic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze
Ik weet 100% zeker dat ik de juiste user + pw gebruik. Want die gegevens werken wél voor bijv. webmail.Maar zodra ik deze gegevens heb ingevuld als inlog voor MijnTele2, draait er twee minuten een leeg scherm met de volgende URL:https://sso.tele2.nl/is-authenticationendpoint/checkLoginDSL.htmlEn na tweee minuten spring dit lege scherm zonder verdere foutboodschap weer naar het eerste inlogscherm waar ik mee begon. Kortom, ik zit in een loop…. Wat kan dit zijn? Gewoon een storing bij Tele2?
Goedendag ik heb een vraag. Kan ik mijn bel gegevens opvragen bij Tele2. Zodat ik kan inzien wie ik gebeld en en wie mij? groetjes anja
Ook mij is door Redeem geld toegezegd via sms, ook ik wacht daar nog steeds op terwijl de termijn al even verstreken is. SVP reactie. Mag via privébericht. Groet, Bianca
Hallo, Ik heb mijn code te vaak verkeerd ingetypt op mobiel. Vervolgens probeer ik pukcode te vinden op mijn tele2, bij overzicht producten, maar ik zie slechts een roze vlak. Dit blijkt bij veel andere pagina's ook het geval te zijn: slechts een gekleurd vak, geen tekst. Bij een andere pagina alleen maar codes van vormgeving of i.d. Het ligt niet aan mijn internet en bij sommige pagina's doet de mijn tele2 website het wel (namelijk: overzicht). Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want ik kan nu niet naar huis om daar mn pukcode te checken en ik kan jullie ook niet bellen om naar mijn pukcode te vragen omdat ik niet in mijn mobiel kan en weinig mensen in de omgeving heb die ik kan vragen. Zal waarschijnlijk uiteindelijk wel moeten bellen, maar ik hoop dat jullie van dit probleem weten en er zsm iets aan kunnen doen, ook voor andere klanten natuurlijk. Gr.
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bes
Ik heb sinds 3 februari geen service meer op mijn telefoon. Wel kan ik nog verbinden met WiFi. De updates kunnen niet uitgevoerd worden. Ik had hier eerder voor gebeld en kreeg toen een mail met deze tips. Zorg dat de laatste versie van het besturingssysteem IOS actief is. De versie is te vinden onder INSTELLINGEN > ALGEMEEN > INFO > VERSIE Volg daarna op het toestel deze route om de verbinding te controleren: INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > SIMAPPS > SIMMENU > SELECTEER SIM > kies AUTOMATISCHE SIMSELECTIE als die nog niet aanstaat (bij oudere IOS-versies staan SIMAPPS onder INSTELLINGEN > TELEFOON) Werkt het bellen, smsen of internet daarna nog steeds niet goed volg dan deze route: INSTELLINGEN > ALGEMEEN > STEL OPNIEUW IN > HERSTEL NETWERKINSTELLINGEN (dan gaat het toestel herstarten en moet het wachtwoord van wifi wel opnieuw worden ingevuld). Zet daarna de dataroaming weer aan! (INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > OPTIES MOBIELE DATA > DATAROAMING) Na dat uitgevoerd te
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bes
Goede dag, sinds kort kan ik niet bellen met Whatsapp met mobiele data naar Wi-Fi of mobiele data maar wel bellen met Wi-Fi naar Wi-Fi. Dit alles na een software update sinds 4 dagen geleden. Hebben jullie een idee wat er scheelt? Op internet waren er personen die hetzelfde probleem hadden maar met een andere telefoon provider (T-Mobile) die konden na een nieuwere software update weer bellen maar dat heb ik ook gedaan maar de euvel blijft!
Goedenavond, Vanmiddag een telefoontje gehad van dit nummer (0614094109) en teruggebeld. Kreeg geen gehoor. Ben toch even gaan googlen. Zag dat dit nummer vaker mensen lastig valt. Ik heb het nummer direct geblokkeerd. Nu krijg ik om 22:00 een melding van Tele2 dat ik het België ben (standaard bericht “ Welkom in België , het land van Suske en …... En dat terwijl ik gewoon op de bank zit in NL. Vindt dit erg vreemd. Heeft hier iemand ervaring mee? Mvg Ch
Hebben nog meer mensen last van dat 4g het niet doet? Alsin, helemaal geen internet, terwijl ik onbeperkt internet heb, en nog 1000 mb actief heb staan in mn mn bundel. Van het één op het andere moment wilde hij ineens niets meer laden. Laatste tijd heb ik dit regelmatig met Tele2... Wellicht tijd voor een overstap.
Hallo,ik heb een tijdje terug de Apple Watch 6 cellular aangeschaft net na het verlengen van mijn abonnement. Nu zie ik dat dit met tele 2 niet mogelijk is net een paar dagen over het opzegtermijn. Ik heb nog 12 maanden te gaan en vind het wel erg zonde van mijn aankoop. Kan ik nog met geluk mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone? Ik kan moeilijk twee abonnementen nemen en heb de cellular functie echt nodig in het dagelijkse leven.
Hoi, Sinds jullie update naar 5G netwerk, werkt mijn bereik qua bellen en het mobiel internet slecht. Ik gebruik tevens nog steeds 4G. Heb de telefoon al in en uit geschakeld, de SIM kaart werkt ook niet in een andere telefoon. Verder heb ik in mijn telefoon ook handmatig het netwerk ingevuld. Dit mocht allemaal niet baten. De klantenservice is, tot grote ergernis, niet bereikbaar op zondag, maar ik heb nu een oplossing nodig. Hoor het graag.
Hey Tele2 ik heb geen netwerk in het buitenland, ik heb alles geprobeerd wat andere mensen op het forum aangaven en hij doet het alsnog niet! Probeer je eens voor te stellen dat je probeert te navigeren of geld over moet maken en je verbinding doet het niet. Waardeloos!!!
Ik heb momenteel een lopend Tele2 abonnement voor de telefoon zelf en simkaart voor 2 jaar die over ongeveer 3 maanden verloopt. De telefoon werkt niet meer fijn en de batterij houd het niet lang meer vol dus wil ik graag upgraden. Kan ik dan mijn telefoon verkopen zonder gezeik te krijgen van tele2? (Natuurlijk na fac reset en zonder simkaart)
Hoi, ik word heel vaak snachts gebeld door een anoniem nummer, ik hoor dan een jongen rare geluiden maken. Ik wil graag achter komen wie dit is? Kan dit?
Bij het aanmaken en instellen van de nieuwe Odidi app en het nooit ontvangen van code het volgende.Na het downloaden van de appNieuw account aanmaken kiezen En dan een ander bestaand @ adres gebruiken dus niet het @ adres die bij tele2 als account adres staat.Dan krijg je dus op dat nieuwe/andere adres direct de code binnen en kan je dus verder.Ik hoop dat dit iets bijdraagt rondom de app instelling van Odido
Beste Lezers, Ik zou graag onbeperkt internet willen aanschaffen, hier bij Tele2. Ik kijken wat nou de gebruikersvoorwaarden zijn enzovoort. In de extra informatie bij de databundel staat dat ik elke dag 5Gb krijg en als dat op is dat ik nog een keer 1GB kan vragen. Ergens daar onder staat ook weer dat er bij een bundel van 20GB & onbeperkt maar 15 GB in de eu gebruikt mag worden. Hoe zit dit nou? krijg ik elke dag 5GB of maar 15GB per maand? Groetjes, Loet
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 mini! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 miniNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.