zonnet webmail geblokkeerd

• 10 juli 2019
  • 2 reacties
  • 92 x bekeken

Aangezien mijn vader nergens meer bij kan en inloggen Tele 2 niet lukt ga ik mij ermee bemoeien!
Al een drietal chats gehad en daar word ik geen reet wijzer van....
Mij vader heeft onderstaand probleem en het is een nachtmerrie om hier een duidelijke oplossing van jullie voor te krijgen. Heel irritant en frustrerend. Dit verklaart even de toon van mijn bericht, excuses maar zo voelt het wel nadat mijn vader al 2 keer heeft gebeld voor een oplossing en 2 dagen aan het kloten is om erachter te komen wat hij moet doen en ik inmiddels ook 2 uur aan het klikken en chatten ben. Even helemaal klaar mee. Ik zou graag een heldere oplossing willen hebben op onderstaand probleem;

*inloggen in het webmail account lukt niet.
Ik krijg de volgende melding: "Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmail toegang wilt laten reactiveren".
Ik gebruik dit account al 18 jaar actief. Het is bijzonder storend dat ik momenteel per e-mail onbereikbaar ben.

Let wel, inloggen op Tele2 lukt niet. Bij opvragen van gebruikersnaam of ww krijg ik de melding dat het mailadres niet klopt en dat er dus ook geen bericht naar een 06 of notabene mailadres verzonden kan worden. Er is geen ander mailadres aanwezig dus daar kan dan NIET op gecommuniceerd worden. Klantennummer is ook niet op te geven aangezien dit allemaal electronisch gaat en dus ook in de mail staat.

Mvg Esther Taal

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan kijken naar de mogelijkheden. Zou je in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat? Dan kan ik kijken welke informatie ik nodig heb.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper