beantwoord

Zonnet wachtwoord ressetten

  • 18 november 2018
  • 5 reacties
  • 137 x bekeken

Wil nieuw wachtwoord aanmaken voor zonnet account .
Lukt niet via de standaard links.
Moet via klantenservice ?? RESSETTEN
Wie kan mij helpen
GROET A
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 19 november 2018, 13:09

Je hebt me laten weten dat al gelukt is via de klantenservice, goed om te horen!



Ik zal bij dan bij deze het topic sluiten.



Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Als het morgen via de klantenservice 020 754 4444 niet lukt, moet je hier een reactie van een moderator afwachten. Die zal naar wat gegevens vragen om je identiteit te verifiëren. Kan enige dagen duren.
Als je nog klant van Tele2 bent, helpt het misschien al om je klantnummer aan je profiel toe te voegen.
Dank voor snelle reactie .
Ben geen klant van Tele2 ooit verre verleden Zonnet account aangemaakt en nog steeds in gebruik .
Wou het wachtwoord veranderen ,maar helaas .
Zal dus moeten wachten .

Groet.
Reputatie 5
Badge +2
Hé tonecho,

Is het al gelukt via de klantenservice? Zo niet mag je mij een een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Topic kan dicht .
Bedankt allen.
Groet A
Reputatie 5
Badge +2
Je hebt me laten weten dat al gelukt is via de klantenservice, goed om te horen!

Ik zal bij dan bij deze het topic sluiten.

Groet, Kevin