zonnet mailadres opzeggen

• 13 maart 2019
  • 13 reacties
  • 398 x bekeken

Goedemorgen, is het mogelijk via deze weg mijn zonnet email adres op te zeggen, deze zal niet meer worden gebruikt.
C.....@zonnet.nl
Hoor graag als het op deze manier niet lukt. Voor de rest heb ik geen enkel product bij jullie, gezien alle overnames van diverse providers ben ik uiteindelijk bij jullie terechtgekomen.
Alvast bedankt!

Edit: mailadres is uit het originele bericht gehaald door de moderator.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik denk dat dat op deze manier net iets te makkelijk gaat, want dan kun je bv iemand anders zijn email adres op zeggen zonder een controle dat het daadwerkelijk jou email adres is.
Ik zou zeggen wacht totdat Tele2 regeert en om persoonlijke info vraagt zodat het gecontroleerd kan worden.
En de persoonlijke info niet hier openbaar posten, want dat kun je het beste per PB doen als Tele2 daar om vraagt.
Ik snap dat het op mijn manier kort door de bocht is, maar wat is volgende stap?
Wacht tot een moderator om je gegevens vraagt (kan een of twee dagen duren).
oke, dan wacht ik daar op, bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Door een wijziging in onze procedure en systemen is het momenteel niet mogelijk om mailadressen te verwijderen. Zodra dit weer mogelijk is zullen we onze klanten hierover informeren. Maar daarom kan ik je nu helaas niet helpen.
Dan wacht ik rustig af bedankt voor de info.
Het lijkt erop dat de procedures zijn aangescherpt, daar is op zich niets mis mee maar kan iemand mij dan uitleggen dat ik vanuit jullie organisatie fake mails ontvang met belachelijke inhoud en bijlages die ik voor het gemak maar niet heb geopend.
Kan iemand mij dat uitleggen, en als er bij jullie intern iets helemaal mis is zie ik liever vandaag dan morgen dat mijn e mail account opgeheven wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Over welke mails heb je het dan precies? Wat was de inhoud van het bericht?
in de mailbox hing een bericht (in het Nederlands, net zoals nu zodat ik naar deze site verwezen werd. Daarin werd verzocht een persoonlijke mail te sturen naar iemand met een Russisch uitziende naam in het engels. Volgens mij heb ik iemand anders hier ook al over zien klagen.
Vervolgens krijg ik een mail in het Engels over god en weet ik wat nog meer met 2 bijlages. Heb het niet geopend en verder gelezen en alles gelijke gedeletet. Maar de eerste aankondiging kwam van jullie zelf.
Reputatie 1
in de mailbox hing een bericht (in het Nederlands, net zoals nu zodat ik naar deze site verwezen werd. Daarin werd verzocht een persoonlijke mail te sturen naar iemand met een Russisch uitziende naam in het engels. Volgens mij heb ik iemand anders hier ook al over zien klagen.
Vervolgens krijg ik een mail in het Engels over god en weet ik wat nog meer met 2 bijlages. Heb het niet geopend en verder gelezen en alles gelijke gedeletet. Maar de eerste aankondiging kwam van jullie zelf.

Dat heet phishing. Men doet alsof het vanuit Tele2 komt, maar dat is niet daadwerkelijk zo.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om mailadressen op te zeggen. Excuses voor het ongemak. We houden jullie op de hoogte.
Reputatie 5
Badge +3
We hebben sinds kort weer wat meer mogelijkheden gekregen om mailadressen op te zeggen. Ik kan geen garantie geven dat dit bij jouw mailadres ook mogelijk is. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer kunnen sturen die bij ons bekend is.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper