zonnet

• 4 december 2020
  • 5 reacties
  • 140 x bekeken

Ik kan niet meer in mailbox Zonnet  komen via Tele2,  Tele2 gebeld voor hulp ze kunnen niet helpen, wat is dit ? ik wil wel dit zonnet adres behouden en heb dan ook hiervoor via zonnet een formulier ingevuld met m'n gegevens. Maar ik kan dus niet in m'n mailbox komen. Heb zonnet via het contactformulier dit probleem gemeld en ook een ander mailadres doorgegeven waar ze alle gegevens naar toe moeten sturen, nog steeds niets gezien.  Hoe kan ik dit oplossen is het niet zo dat tele2 hulp kan bieden tot en met eind  december 2020 !

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De support is per 1 oktober bij zonnet.nl. Per 1 januari beëindigen zij de mailboxen als gebruikers niet een internetabonnement van Tele2 of een betaald abonnement bij zonnet hebben afgesloten. Zie ook de bijdrage van een moderator in dit topic.  Mijn advies, maak een Gmail account aan.

Dank voor je bericht, als ik het goed begrijp dan kan ik, en andere mensen, geen hulp verwachten van Tele2 ? en is Zonnet degene hulp moeten bieden ?

Maar de overdracht is toch op 31 december ?

Ik nog steeds niet  in m'n mailbox komen, wat  in verleden vaker is gebeurd, maar dan was het bellen naar tele2 en werd het verholpen.  Wat ik kan doen  om dit probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +4

De overdracht heeft al plaatsgevonden. De datum van 31 december staat voor het moment dat alle mailboxen van mensen die niet betalen voor een internetaansluiting van Tele2 of een betaalde mailbox only worden verwijderd.

Raadpleeg dus de helpdesk van Zonnet. 

heb ik gedaan  nog geen reaktie, dus….

Reputatie 7
Badge +4

Zie mijn eerste advies....

Reageer