beantwoord

Zakelijke email wijzigen

• 3 juli 2019
  • 5 reacties
  • 148 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb bij het afsluiten van mijn zakelijke abonnement mijn toenmalige zakelijke email adres gebruikt. Nu een jaar verder is dit email adres onverwachts uit de lucht en hebben wij hier geen toegang meer tot. Nu wil ik het email adres wijzigen naar een andere adres. volgens de klantenservice lijn is dit niet mogelijk omdat ik deze wijziging alleen via mijn ingestelde email kan doorgeven (waar ik dus niet meer op kan).

Ik wil heel graag inzichten in mijn facturen en mijn email wijzigen.

p.s. ik heb geen tele2 account. (want die kan ook niet aangemaakt worden, alleen via mijn oude email)

Kunnen jullie mij helpen?

Mvg, Gwen
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 3 juli 2019, 12:52

Hallo Gwen,

Ik help je graag maar omdat het om een zakelijk abonnement gaat moet ik je verwijzen naar onze zakelijke klantenservice.

Je vindt hier hoe je contact kunt opnemen.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Gwen,

Ik help je graag maar omdat het om een zakelijk abonnement gaat moet ik je verwijzen naar onze zakelijke klantenservice.

Je vindt hier hoe je contact kunt opnemen.

Groet Petra
Hi Petra,

dit heb ik vanmorgen al gedaan! Toen heb ik 15 min met de zakelijke klantenservice gebeld en was dit volgens haar niet mogelijk! Dus kan ik nooit meer mijn zakelijke facturen bekijken..

dus als ik nu contact opneem met de zakelijke klantenservice ben ik bang dat dat niks oplevert.

Gr Gwen
Reputatie 4
Badge
Ik begrijp dat dit vervelend voor je is maar we kunnen je hier helaas niet verder mee helpen. Het forum richt zich op particuliere gebruikers en abonnementen.
Zakelijk is een apart segment en alleen daar kunnen ze je antwoord geven op je vraag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het inmiddels gelukt met de zakelijke klantenservice?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra