Ik heb bij het afsluiten van mijn zakelijke abonnement mijn toenmalige zakelijke email adres gebruikt. Nu een jaar verder is dit email adres onverwachts uit de lucht en hebben wij hier geen toegang meer tot. Nu wil ik het email adres wijzigen naar een andere adres. volgens de klantenservice lijn is dit niet mogelijk omdat ik deze wijziging alleen via mijn ingestelde email kan doorgeven (waar ik dus niet meer op kan).
Ik wil heel graag inzichten in mijn facturen en mijn email wijzigen.
p.s. ik heb geen tele2 account. (want die kan ook niet aangemaakt worden, alleen via mijn oude email)
Kunnen jullie mij helpen?
Mvg, Gwen
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hallo Gwen,
Ik help je graag maar omdat het om een zakelijk abonnement gaat moet ik je verwijzen naar onze zakelijke klantenservice.
Je vindt hier hoe je contact kunt opnemen.
Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Ik help je graag maar omdat het om een zakelijk abonnement gaat moet ik je verwijzen naar onze zakelijke klantenservice.
Je vindt hier hoe je contact kunt opnemen.
Groet Petra