beantwoord

zakelijk Tele2 nummer - Mijntele2

  • 18 maart 2019
  • 3 reacties
  • 121 x bekeken

Goedemiddag,

Van mijn werk heb ik een zakelijke simonly abonnement ontvangen. Nu heb ik de App gedownload alleen staat mijn e-mailadres niet bekent in de database van Tele2. Hoe kan ik de app gebruiken zodat ik mijn verbruik kan inzien?
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 20 maart 2019, 10:13

Hoi,



We behandelen hier alleen particuliere vragen, vind het dan ook lastig om hier een antwoord op te geven,

Je zou even met onze zakelijke afdeling kunnen bellen voor meer informatie.



Groet,



Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hoi Arjan,
Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 6
Badge
Hoi,

We behandelen hier alleen particuliere vragen, vind het dan ook lastig om hier een antwoord op te geven,
Je zou even met onze zakelijke afdeling kunnen bellen voor meer informatie.

Groet,

Arjan
Volgens mij zijn de zakelijke abonnementen geheel gescheiden van de consumenten abonnementen die in de app getoond worden.