beantwoord

Weer niet kunnen bellen

  • 28 december 2016
  • 3 reacties
  • 71 x bekeken

En alweer netjes je rekeningen betaald....en alweer kan ik niet bellen..inet etc ..alles werkt ..maar bellen hoo maar....er staat dan;bel klantenservice....HOE DAN??? Ongelooflijke toestanden hiero....
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 29 december 2016, 12:18

Dag Geert,

Ik heb met je mee gekeken en ik zie dat je voor het openstaande bedrag een aanbetaling hebt gedaan. Het lijkt me niet prettig om rond deze tijd afgesloten te zijn, dus ik ga je aansluiten en er vanuit gaan dat het overige bedrag voldaan wordt.

Ben je weer bereikbaar?

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dan klopt het nu helemaal. Ik zag al dat er was vermeld dat je een betalingsbewijs moest sturen, dan kan het gekoppeld worden.

Dankjewel, jij ook :)

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh
Ik heb 1x70 en 1x101,99 betaald aan jullie....ben idd sinds 10 minuten weer aan het bellen.dank je wel en fijn uiteinde.geert
Reputatie 5
Badge +3
Dag Geert,

Ik heb met je mee gekeken en ik zie dat je voor het openstaande bedrag een aanbetaling hebt gedaan. Het lijkt me niet prettig om rond deze tijd afgesloten te zijn, dus ik ga je aansluiten en er vanuit gaan dat het overige bedrag voldaan wordt.

Ben je weer bereikbaar?

Groet, Trinh