beantwoord

Wat is het verschil tussen tele2.nl en mijntele2.nl?

  • 13 April 2021
  • 12 reacties
  • 109 x bekeken

  • Blijvertje
  • 20 reacties

Herhaaldelijk heb ik het probleem om op de site van Tele2 de juiste URL te benaderen.

Ook het forum heeft zijn eigen URL.

Dit kan ik mij voorstellen.

B.v. Ik heb alleen internet, een vaste telefoon en een mobieltje (zonder internet), dus geen tv.

Binnenkort moet ik dus een nieuw mobieltje aanschaffen met internet.

Sommige leden gaven aan dat ik gewoon gebruik kan blijven maken met een "goedkoop” abonnement.

Voor zover ik begrepen heb is dit niet meer mogelijk. Men moet dus een nieuw abonnement afsluiten met internet.

Zie ook de topic: Overgang van 2G naar 4G

Ps. Is het mogelijk om een optie via het scherm een "button” aan te geven met de optie: oudste of eerst eerst?

Foutje t.a.v. tele2.ne. Moet zijn tele2.nl

Gaarne aanpassing t.a.v. een moderator.

 

icon

Beste antwoord door eric 13 April 2021, 16:03

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je op www.tele2.nl kijkt kun je een nieuw abonnement afsluiten.

Via mijn.tele2.nl kun je inloggen in je eigen omgeving en je abonnement verlengen zonder aansluitkosten. ALs je nu nog een 2G toestel hebt, dan is de goedkoopste versie een Alcatel 30.80. Dit toestel kost voor Tele2 klanten €1,50 per maand (24 maanden).

Het goedkoopste abonnement waar je naar kan verlengen is 1 Gb+200 belminuten voor € 9,-

Als je het lastig vind om dit allemaal online te doen kun je ook de klantenservice even bellen. Dan maken zij het voor je in orde.

 

 

Als je op www.tele2.nl kijkt kun je een nieuw abonnement afsluiten.

Via mijn.tele2.nl kun je inloggen in je eigen omgeving en je abonnement verlengen zonder aansluitkosten. ALs je nu nog een 2G toestel hebt, dan is de goedkoopste versie een Alcatel 30.80. Dit toestel kost voor Tele2 klanten €1,50 per maand (24 maanden).

Het goedkoopste abonnement waar je naar kan verlengen is 1 Gb+200 belminuten voor € 9,-

Als je het lastig vind om dit allemaal online te doen kun je ook de klantenservice even bellen. Dan maken zij het voor je in orde.

 

 

Dag @eric ,

Bedankt voor je reactie.

Gefeliciteerd t.a.v. je inzet.

Toch nog even een opmerking.

Ik heb inmiddels 2X een persoonlijk bericht gestuurd om mijn gebruikersnaam aan te laten passen.

Heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

Heb jij deze bevoegdheid? Ook om even de naam van deze topic te corrigeren?

Herhaaldelijk heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice.

Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung A21s.

Ik wacht nog maar even af.

 

Reputatie 7
Badge +12

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

Ps. Is het mogelijk om een optie via het scherm een "button” aan te geven met de optie: oudste of eerst eerst?

 

 

In de weergave "Categorieën” is een link om de volgorde te wijzigen:

Daar kan je kiezen uit:  

 

Ik begrijp dat men voor deze mogelijkheid eerst ingelogd moet zijn.

Is er een forum manager die response kan geven via een persoonlijk bericht?

Dit i.v.m. aanpassingen!

 

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

U geeft de mogelijkheid om persoonlijk een bericht te sturen.

Waarom geeft u geen response?

 

Erik is ook "maar”;-)  een klant. De moderatoren zijn te herkennen aan <naam van Tele2>

Volgens de forumregels is het niet toegestaan de moderatoren ongevraagde PB te sturen. Zij behandelen vragen die wij niet kunnen beantwoorden op volgorde van plaatsing. Dus even afwachten.

Aan @Erwin van Tele2 ,

Ik heb diverse malen geprobeerd om mijn inlognaam aan te laten passen.

Dit is mijn laatste poging.

Bent u een moderator met bevoegdheden om dit te kunnen doen?

Moet ik hiervoor andere stappen ondernemen?

 

Gaarne een reactie. 

Reputatie 7
Badge +12

Moderators reageren niet op ongevraagde persoonlijke berichten. Ze behandelen de topics op volgorde van binnenkomst. Als ze aan jouw topic toekomen wordt je vraag beantwoord. Welke naam wil je jouw forumnaam naar gewijzigd hebben?

Reputatie 7

Aan @Erwin van Tele2 ,

Ik heb diverse malen geprobeerd om mijn inlognaam aan te laten passen.

Dit is mijn laatste poging.

Bent u een moderator met bevoegdheden om dit te kunnen doen?

Moet ik hiervoor andere stappen ondernemen?

 

Gaarne een reactie. 

Wacht tot jouw topic aan de beurt is en er een Tele2 moderator hier reageert. Eerder wordt je gebruikersnaam niet aangepast.

Moderators reageren niet op ongevraagde persoonlijke berichten. Ze behandelen de topics op volgorde van binnenkomst. Als ze aan jouw topic toekomen wordt je vraag beantwoord. Welke naam wil je jouw forumnaam naar gewijzigd hebben?

Dag @eric , @pipodeclown en @Erwin van Tele2 ,

Gelukkig is mijn gebruikersnaam aangepast.

Dit heeft wat moeite gekost.

Wat betreft de opmerking van eric, u geeft aan dat het niet zinvol is om een een persoonlijk bericht te sturen aan een moderator.

Waarom is deze optie dan wel mogelijkheid?  

Heeft dit een toegevoegde waarde?

Klopt het dat indien men een gebruikersnaam via @ en de naam een directe melding krijgt?

Dit naar aanleiding van andere forums.

 

 

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

Gebruikersnamen worden door moderators gedaan. Ik ben ook maar een klant, dus kan dat zelf niet.

Een Samsung is inderdaad een heel mooi toestel, wel een andere prijscatagorie. Via mijn.tele2.nl ook te kiezen bij verlengen of even de klantenservice bellen zodat die het voor je kunnen regelen.

U geeft de mogelijkheid om persoonlijk een bericht te sturen.

Waarom geeft u geen response?

 

Dag Eric en@Erwin van Tele2 

Twee weken ben ik gebeld t.a.v. een nieuw abonnement met als aanbieding 8 euro per maand.

Dit geldt dus een persoonlijke korting. Men moet dus altijd eerst persoonlijk contact opnemen of er extra mogelijkheden zijn.

Ik weet niet of dit aanbod nog steeds geldig is.

Via de media worden er in plaats van 9 euro , 8,50 aanbiedingen gedaan.

Ter aanvulling: "In een verleden” heb ik onderdeel uit kunnen maken van een ander forum.

Ik zal geen naam noemen, maar het contact t.a.v. de moderators en "manager” was beter geregeld.

Misschien een reactie?

 

Dag @eric ,

Bedankt voor je reactie namens @GdR .

 

Reageer