Wachtwoorden/account

  • 31 July 2018
  • 3 reacties
  • 5616 x bekeken

Ik maak al een poos gebruik van de Tele2 app. Ik meld mij aan via de vingertouch. Vandaag wilde ik mij aanmelden en vervolgens krijg ik de vraag dat ik een account moet aanmaken terwijl ik al een account heb anders kon ik niet inloggen met de vingertouch.

Ik probeer op de website van Tele2 in te loggen. Vervolgens pakt het systeem mij wachtwoord niet. Ik maak gebruik van de optie “wachtwooord vergeten?”. Maak nu wachtwoord aan, ik kom op MijnTele2. Ik maak een topic aan “voicemail werkt niet”. Collega Tele2 reageert op de topic waarvan ik de melding ontvang in mijn “Hotmail” inbox. Ik klik op het bericht en wordt geleid naar de topic om te reageren. Systeem vraagt of ik wil inloggen. Ik geef gehoor daar aan. Wat blijkt?! Het wachtwoord die ik 60 minuten geleden heb aangemaakt pakt hij niet. Ik loop ieder keer tegen dit probleem in de app of op de website dat mijn wachtwoord niet “goed”. Ik heb notabene het wachtwoord opgeschreven zodat ik mij niet kan vergissen!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Guill,

Dat is niet leuk dat je steeds opnieuw moet inloggen,
Ik heb het probleem gerapporteerd, ik heb hier geen directe oplossing voor.

IK kom er volgende week bij je op terug

Groet,

Arjan
De week is reeds voorbij en inmiddels zijn we meer dan enkele weken verder. Wat is het resultaat want ik loop er nog steeds tegen aan via mijn smartphone.
Reputatie 7
Mijn Tele2 en het forum zijn wel 2 gescheiden dingen met eigen login en wachtwoord. Als je op de link in een e-mail klikt, dan heb je je forum gegevens nodig, niet de gegevens voor Mijn Tele2.