beantwoord

Wachtwoord kwijt en als ik een nieuwe aan vraag komt de e-mail niet aan.

  • 28 September 2020
  • 3 reacties
  • 424 x bekeken

Hoi!

Ik wil inloggen op mijn tele2, maar ben het wachtwoord kwijt.
De e-mail met het nieuwe wachtwoord komt niet aan.  En ja, Ik heb het juiste e-mail adres. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 September 2020, 19:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Debbietje,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw vraag en jouw uitleg. Niet kunnen inloggen op Mijn Tele2 is natuurlijk niet chill, laten we meteen kijken naar een oplossing!

Bedankt voor het invullen van jouw Community account, ik ben direct het systeem ingedoken! Ik heb daar meteen een ticket aangemaakt voor onze technische dienst zodat zij kunnen checken wat er precies aan de hand is en om jouw wachtwoord te resetten. Deze Technische dienst pakt dit probleem binnen twee werkdagen op. Je moet je MijnTele2-account natuurlijk wel op een manier binnen kunnen komen. We zijn in ieder geval keihard bezig om alle puntjes op de i te zetten en fouten uit het systeem te halen.

Wat wil je precies doen in MijnTele2? Ik kan dat namelijk ook hier voor je regelen! Mocht je anderen vragen hebben, let us know. Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Hoi Cas, 

Ik wil dus mijn e-mail adres veranderen :joy:

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Debbietje,

Dat is goed nieuws! Dat kan ik voor je fixen! Kan je mij een privébericht sturen met het juiste e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat jij een bericht van ons krijgt waarmee jij jouw e-mailadres kan aanpassen. Je kan een privébericht  sturen aan mij door op mijn naam te drukken.

Ik hoor graag van je! :grin:


Update:
Debbie heeft een PB gestuurd en ik heb na verificatie het e-mailadres kunnen wijzigen.