beantwoord

Waarom nog maar één telefoon nummer in mijn account?

  • 22 October 2020
  • 4 reacties
  • 574 x bekeken

Ik heb (had) drie nummers in mijn account en nu alleen nog maar die van mijn zoon.

Het zou toch heel vreemd zijn dat ik mailadressen moet gaan aanmaken om extra accounts te kunnen zien.

Hoe kan ik de gegevens wel zien zonder dat ik daar extra actie voor moet onder nemen.

Zo maakt u het niet makkelijker maar ook niet leuker.

icon

Beste antwoord door theocoppes 22 October 2020, 17:27

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Overgezet naar het nieuwe netwerk? 

In de nieuwe app gaat het wel! Bij meer beneden aanklikken en dan gebruiker toevoegen!

Naar aanleiding van jouw vraag heb ik het geprobeerd en het lukt. 

Wel allemaal overgezet! 

Hoe heb je dan een telefoon nummer toe gevoegd? In mijn account zaten drie nummers nu alleen nog van mijn zoon

Reputatie 7

Als er 1 of meerdere nummers zijn overgezet naar het nieuwe systeem dan is daar een nieuwe app voor en vind je de abonnementen daar in terug. https://www.tele2.nl/bijnazover

Reputatie 7

Hoe heb je dan een telefoon nummer toe gevoegd? In mijn account zaten drie nummers nu alleen nog van mijn zoon

Je kunt op dit moment alleen de nummers toevoegen die zijn gemigreerd, omdat die in het nieuwe systeem zitten. Zoals Theo aangaf door in de app onderaan “meer” te kiezen en daarna voor “gebruiker toevoegen”. Elk nummers dat wordt gemigreerd ontvangt een sms, waardoor je weet welke al wel of niet is gemigreerd. Voor eind van het jaar zijn alle nummers gemigreerd.

Reageer