beantwoord

Waarom kan ik niks meer zien bij "Bestellingen & Leveringen"?

• 4 december 2016
  • 18 reacties
  • 252 x bekeken

Ik krijg een foutmelding als ik de gegevens probeer op te halen
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 december 2016, 16:48

Wij (alle telecom providers) zijn allemaal afhankelijk van Apple. Als zij weer toestellen hebben, versturen zij die naar OPD en OPD verstuurt ze dan weer naar de klanten. 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi dnlrsml,

Dat hoort natuurlijk niet,
Want je moet alles kunnen inzien op je abonnementsgebied.

Welke melding krijg je precies te zien?
Zou je hier een screenshot van willen maken misschien?

Heb je je MijnTele2 account wel al ooit geactiveerd?
Want anders gaat het op dit punt verkeerd.

Laat je het mij even weten?
Oeps ik heb nog een pepernoot opgegeten.

Groetjes Kiko
Oke,

Nu is de melding er niet meer. Ik kan weer zien dat mijn status "Niet op voorraad" is, al sinds 29 oktober... 😕
Reputatie 5
Badge +4
Hmm ik wil graag even met je meekijken als je dat goed vindt.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko

gestuurd!
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko

gestuurd!

Update?
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie dat jouw toestel nog niet op voorraad is.

Je moet dus helaas nog even wachten op je toestel. Groetjes Kiko
Ja dat had ik zelf ook wel door... hoe staat het ervoor met de levertijd?
Reputatie 5
Badge +4
Dat kan ik je helaas niet vertellen. Ik weet namelijk niet wanneer OPD de toestellen binnen krijgen. Ze hebben een lijst met mensen die op een toestel wachten en op volgorde van binnenkomst, worden de toestellen verstuurd. Zij nemen dan contact op met jou om een bezorgafspraak te maken.
Groetjes Kiko
Dat kan ik je helaas niet vertellen. Ik weet namelijk niet wanneer OPD de toestellen binnen krijgen. Ze hebben een lijst met mensen die op een toestel wachten en op volgorde van binnenkomst, worden de toestellen verstuurd. Zij nemen dan contact op met jou om een bezorgafspraak te maken.
Groetjes Kiko

Weet je het zeker? Volgens OPD zijn zij afhankelijk van jullie als het gaat om voorraad.
Reputatie 5
Badge +4
Wij (alle telecom providers) zijn allemaal afhankelijk van Apple. Als zij weer toestellen hebben, versturen zij die naar OPD en OPD verstuurt ze dan weer naar de klanten. 🙂
Wij (alle telecom providers) zijn allemaal afhankelijk van Apple. Als zij weer toestellen hebben, versturen zij die naar OPD en OPD verstuurt ze dan weer naar de klanten. :)

Ik snap alleen niet hoe het 5 weken kan duren terwijl je via de Apple website (ook zakelijk) hem binnen 2 dagen kan krijgen
Reputatie 7
Badge +4
Apple zorgt ook voor levering voor hun website en zal best wel enige voorrang daaraan geven, ten koste van andere afnemers/providers.
Reputatie 5
Badge +4
Precies wat Eric zegt inderdaad.
Mailtje van Apple gehad:

Re: Bestelling Levertijd; Follow-up: 654293242
Inbox
C
contactus.nl@euro.apple.com
aan mij
47 minuten geledenDetails
Geachte

Wij hebben geen informatie omtrent de levering van Apple naar telenet wat dit wordt normaal gesproken geregeld vanuit het hoofdkantoor inIerland.

Het is wel vreemd dat telenet nog steeds niet deze iPhone heeft kunnen leveren want dit model is bij ons altijd op voorraad geweest en is er nooit geen probleem geweest met de levertijd.
Op het moment is deze ook op voorraad.

Met vriendelijke groeten,

Ton Rook

Apple Online Store
Apple Distribution International
Nederland/België
On December 07, 2016 at 20:06:00 PM GMT
Nu mogen jullie mij vertellen waarom het allemaal zo lang duurt
Reputatie 7
Badge +4
Telenet is toch ee belgische provider? Je zit hier op het forum van Tele2 Nederland.
Het gaat mij eigenlijk meer om het feit dat Apple beweert dat zij het toestel al de hele tijd op voorraad hebben
Reputatie 5
Badge +4
Misschien hebben zijzelf het op voorraad, maar wij niet. Netzoals andere providers. Ik moet je toch echt vragen om dit even af te wachten. Sorry!
Groetjes Kiko