beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen

  • 19 April 2018
  • 3 reacties
  • 160 x bekeken

Ik probeer mijn vaste telefonie abonnement te wijzigen, daarvoor moet ik inloggen. Gebruikersnaam blijkt nog niet bekend, maar ook postcode + huisnummer is onbekend. Ik krijg daar wel altijd de factuur netjes naar toe gestuurd.
Ik heb nu wel een account kunnen maken voor dit forum. Is dat ook meteen voor "MijnTele2"?

De assistent kwam er niet uit.
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 20 April 2018, 12:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi JanenA3,

Ik heb even voor je gekeken, maar je hebt nog een oud abonnement waarin je geen mijnTele2 account hebt en helaas kunnen er ook geen abonnementswijzigingen worden doorgevoerd.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Dank Patrick,
Dan moet ik eerst het abonnement vernieuwen of zo?
En dat kan dan natuurlijk weer niet online, want ik kan niet inloggen.
Reputatie 5
Badge +3
Überhaupt niet mogelijk, enige wat we kunnen is de analoge telefonie omzetten tot een internet abonnement met vaste telefonie! Dit kan via de klantenservice :D

Patrick van Tele2