Voorwaarde van een beeindiging Alles in 1 pakke

• 28 september 2019
  • 3 reacties
  • 181 x bekeken

Als er 1 proviader leverd aan de consument.
Waar 2 proviaders doet vragen van de kosten t.n.v. Tele 2 en van Online.nl
Waarom maakt Tele2 hier geen aantekening op dekla tgegevens.
Dan blijkt dat Tele2 Nederland niet aan zijn voorwaarde doet houden en vermeld dit tegen over de klant dat hij/zij niet aan de voorwaarde heeft gehouden.
Alsde Klantenservice zelf niet aan de voorwaarde doet houden.zoals bijvoorbeeld de gegevens van de klant te vervalsen in de klant gegevens.
Waar ook BosIncasso te Groningen vervalsingen pleegde in de persoon gegevens. Dit is de fouten die door d klantenservice worden verschaft door Tele2 zelf te hebben ontwikkeld of moet men naar de Geschillen Commissie Telecommunicatie diensten een klacht ingediend worden over de nalatendheidvan Tele,2 Nederland in opdracht van Tele2 Duitsland.
Waar dit onder spionage doet vermeld staan bij Tele2, .

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
@Gedupeerde We hebben in een eerdere Topic je om gegevens gevraagd, je wilde deze niet sturen.
We kunnen je daarom niet verder helpen.

Topic ga ik hierbij weer sluiten.

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +1
Ook aan deze bijdrage van @Gedupeerde is helaas geen touw vast te knopen. Als jij altijd zo communiceerd begrijp ik wel dat er verwarring ontstaat bij medewerkers van Online.nl, Tele2 Nederland, Duitsland? , de geschillencommissie en Bos. Verbeteringen voor jouw situatie beginnen dus bij jezelf. Vraag hulp aan vrienden of familie om je communicatie duidelijk te maken!
“communiceert” 🤡
Reputatie 7
Badge +4
Ook aan deze bijdrage van @Gedupeerde is helaas geen touw vast te knopen. Als jij altijd zo communiceert begrijp ik wel dat er verwarring ontstaat bij medewerkers van Online.nl, Tele2 Nederland, Duitsland? , de geschillencommissie en Bos. Verbeteringen voor jouw situatie beginnen dus bij jezelf. Vraag hulp aan vrienden of familie om je communicatie duidelijk te maken!